Google zorganizowało wielki powrót Michaela Barretta. Wyszukiwarkowy gigant z Mountain View kupił AdMeld.com za 400 milionów dolarów!

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Założony w 2007 roku serwis AdMeld ma na celu dostarczanie narzędzi do optymalizacji i zarządzania treściami reklamowymi dla dużych wydawców. Dostęp do wielu sieci reklamowych daje wydawcom możliwość najlepszego zagospodarowania placementów i doboru najlepszych reklam odpowiadających tematykom zarządzanych serwisów.

Zakup niewątpliwie wzmocni ofertę giganta w zakresie takich produktów jak Analytics, AdWords i DoubleClick. To może być znak, że Google chętnie zainwestuje we wszystko co zwiększy efektywność wspomnianych wcześniej produktów. Dodatkiem do całej sytuacji jest osobisty sukces CEO firmy AdMeld. Michael Barrett w wielkim stylu powstaje po porażce przy MySpace, kiedy to stracił pracę w News Corp.

Trzeba przyznać, że 400 milionów dolarów to świetny wynik jak na czterolatka. Inwestorzy, którzy w ciągu dwóch ostatnich lat ulokowali w serwisie 30 milionów dolarów, uzyskali z pewnością bardzo dobrą stopę zwrotu. Nie mamy wątpliwości, że transakcja z udziałem Google i AdMeld.com znajdzie się na szczycie naszego zestawienia "A w USA to...".

źródło: techcrunch.com

Komentarze (0)