Google zorganizowało wielki powrót Michaela Barretta. Wyszukiwarkowy gigant z Mountain View kupił AdMeld.com za 400 milionów dolarów!

Założony w 2007 roku serwis AdMeld ma na celu dostarczanie narzędzi do optymalizacji i zarządzania treściami reklamowymi dla dużych wydawców. Dostęp do wielu sieci reklamowych daje wydawcom możliwość najlepszego zagospodarowania placementów i doboru najlepszych reklam odpowiadających tematykom zarządzanych serwisów.

Zakup niewątpliwie wzmocni ofertę giganta w zakresie takich produktów jak Analytics, AdWords i DoubleClick. To może być znak, że Google chętnie zainwestuje we wszystko co zwiększy efektywność wspomnianych wcześniej produktów. Dodatkiem do całej sytuacji jest osobisty sukces CEO firmy AdMeld. Michael Barrett w wielkim stylu powstaje po porażce przy MySpace, kiedy to stracił pracę w News Corp.

Trzeba przyznać, że 400 milionów dolarów to świetny wynik jak na czterolatka. Inwestorzy, którzy w ciągu dwóch ostatnich lat ulokowali w serwisie 30 milionów dolarów, uzyskali z pewnością bardzo dobrą stopę zwrotu. Nie mamy wątpliwości, że transakcja z udziałem Google i AdMeld.com znajdzie się na szczycie naszego zestawienia "A w USA to...".

źródło: techcrunch.com

Komentarze (0)