Fundusz, który jest częścią SpeedUp Venture Capital Group, poinformował o kolejnych inwestycjach. Do portfolio dołączyły serwisy branży modowej: Mustache.pl oraz Full of Fashion. Pierwszy jest showroomem z ciekawymi ubraniami, a drugi działa w modelu subskrypcji.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Mustache.pl to internetowa platforma oferująca odzież, akcesoria i dodatki do domu stworzone przez projektantów. Twórcami startupu są Patrick Deba i Konrad Ozdowy, organizatorzy jednych z pierwszych targów mody w środkowej części Europy - Mustache Yard Sale. Dlaczego postanowili tworzyć własny biznes? Patrząc na ogromny sukces targów Yard Sale i niezwykle dynamiczny rozwój niezależnej mody na Wisłą, naturalnym dla nas krokiem było przeniesienie się do świata online - mówi Patrick Deba z mustache.pl. Zespół zdobyte doświadczenie postanowił przenieść na stworzenie narzędzia kompleksowo obsługującego proces sprzedaży.

fot. Filip Skrońc/Mustache.pl

Nowy projekt ma też posłużyć jako portal społecznościowych "ludzi świadomych mody". Każdy zarejestrowany będzie miał w nim możliwość wymiany poglądów oraz prezentacji swoich stylizacji na stronie, jak i połączonych z nią portalach społecznościowych. Jak czytamy w informacji prasowej "w asortymencie platformy oprócz produktów z kategorii mody klienci znajdą również przedmioty codziennego użytku i meble, a w przyszłości również pozycje wydawnicze wydawane w systemie self-publishingu". W serwisie zarejestrowało się już dwa i pół tysiąca użytkowników, a działa dopiero od trzech miesięcy.

64,96 złotych - tyle kosztuje jedna paczka od Full of Fashion z dopasowanymi do panujących trendów dodatkami do damskiej odzieży. Redakcja portalu co miesiąc tworzy ciekawe zestawienia i prezentuje je użytkowniczkom jeszcze przed wysyłką towaru do ich domów. Dlaczego? Z obserwacji polskiego i zagranicznego rynku wynika, że co najmniej 75% zakupów w systemach subskrypcyjnych następuje po ujawnieniu zawartości pudełka - mówi Marcin Pawełczyk, współtwórca Full of Fashion. Dlatego też zespół zrezygnował z „mystery box”, bo klientki i klienci serwisu lubią wiedzieć za jakie konkretne produkty płacą. Jak być bardziej fashion?

Wystarczy dokonać szybkiej rejestracji w serwisie. Najpierw podajemy dane, później wybieramy jeden z najbardziej pasujących do nas styl: chic & classic, street & fashion czy color & trendy. Następnie wybieramy system abonamentowy. Możemy zamówić paczkę jednorazową, abonament miesięczny, trzymiesięczny czy półroczny. Dlaczego fundusz LMS Invest postanowił zainwestować w ten startup? Podobne serwisy działające za granicą cieszą się rosnącą popularnością i ciekawie będzie sprawdzić jak w praktyce pomysł przyjmie się na polskim rynku, bo rokowania wyglądają obiecująco - mówi Tomasz Czapliński, prezes LMS Invest.

Komentarze (0)