Wąsy, moda i LMS Invest

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Fundusz, który jest częścią SpeedUp Venture Capital Group, poinformował o kolejnych inwestycjach. Do portfolio dołączyły serwisy branży modowej: Mustache.pl oraz Full of Fashion. Pierwszy jest showroomem z ciekawymi ubraniami, a drugi działa w modelu subskrypcji.

Fundusz, który jest częścią SpeedUp Venture Capital Group, poinformował o kolejnych inwestycjach. Do portfolio dołączyły serwisy branży modowej: Mustache.pl oraz Full of Fashion. Pierwszy jest showroomem z ciekawymi ubraniami, a drugi działa w modelu subskrypcji.

Mustache.pl to internetowa platforma oferująca odzież, akcesoria i dodatki do domu stworzone przez projektantów. Twórcami startupu są Patrick Deba i Konrad Ozdowy, organizatorzy jednych z pierwszych targów mody w środkowej części Europy – Mustache Yard Sale. Dlaczego postanowili tworzyć własny biznes? Patrząc na ogromny sukces targów Yard Sale i niezwykle dynamiczny rozwój niezależnej mody na Wisłą, naturalnym dla nas krokiem było przeniesienie się do świata online – mówi Patrick Deba z mustache.pl. Zespół zdobyte doświadczenie postanowił przenieść na stworzenie narzędzia kompleksowo obsługującego proces sprzedaży.

fot. Filip Skrońc/Mustache.pl

Nowy projekt ma też posłużyć jako portal społecznościowych „ludzi świadomych mody”. Każdy zarejestrowany będzie miał w nim możliwość wymiany poglądów oraz prezentacji swoich stylizacji na stronie, jak i połączonych z nią portalach społecznościowych. Jak czytamy w informacji prasowej „w asortymencie platformy oprócz produktów z kategorii mody klienci znajdą również przedmioty codziennego użytku i meble, a w przyszłości również pozycje wydawnicze wydawane w systemie self-publishingu”. W serwisie zarejestrowało się już dwa i pół tysiąca użytkowników, a działa dopiero od trzech miesięcy.

64,96 złotych – tyle kosztuje jedna paczka od Full of Fashion z dopasowanymi do panujących trendów dodatkami do damskiej odzieży. Redakcja portalu co miesiąc tworzy ciekawe zestawienia i prezentuje je użytkowniczkom jeszcze przed wysyłką towaru do ich domów. Dlaczego? Z obserwacji polskiego i zagranicznego rynku wynika, że co najmniej 75% zakupów w systemach subskrypcyjnych następuje po ujawnieniu zawartości pudełka – mówi Marcin Pawełczyk, współtwórca Full of Fashion. Dlatego też zespół zrezygnował z „mystery box”, bo klientki i klienci serwisu lubią wiedzieć za jakie konkretne produkty płacą. Jak być bardziej fashion?

Wystarczy dokonać szybkiej rejestracji w serwisie. Najpierw podajemy dane, później wybieramy jeden z najbardziej pasujących do nas styl: chic & classic, street & fashion czy color & trendy. Następnie wybieramy system abonamentowy. Możemy zamówić paczkę jednorazową, abonament miesięczny, trzymiesięczny czy półroczny. Dlaczego fundusz LMS Invest postanowił zainwestować w ten startup? Podobne serwisy działające za granicą cieszą się rosnącą popularnością i ciekawie będzie sprawdzić jak w praktyce pomysł przyjmie się na polskim rynku, bo rokowania wyglądają obiecująco – mówi Tomasz Czapliński, prezes LMS Invest.