42% z Was, w ankiecie dotyczącej portretu startupowca, powiedziało, że chce zmienić świat na lepsze. Wynika z tego, że swoimi projektami chcecie poprawić jakość życia nas wszystkich. My szczególnie zachęcamy do poprawy świata rozrywki.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

- W przyszłości najbardziej pociągająca jest nieprzewidywalność - skomentował wspólną akcję Antyweb, MamStartup i Intela, Michał Gembicki, dyrektor zarządzający cdp.pl. Dodał również, że rozrywka to jedna z najszybciej zmieniających się dziedzin życia. Co jego zdaniem jest najważniejsze w jej przyszłości? - Kluczowym dla przyszłości tej kategorii są zjawiska/słowa klucze: mobilność, immersja i treść - przekonuje Michał Gembicki.

fot. zmienimyswiat.pl | Grafika główna artykułu royalty free z Fotolia

Celem wspólnej akcji Antyweb, MamStartup i Intela jest debata na temat przyszłości rozrywki. Chcemy dowiedzieć się jak chcielibyście, aby wyglądała przyszłość cyfrowej rozrywki. Jak będziemy z niej korzystać i czym jeszcze nas zaskoczy? Od lat branża rozrywkowa jest jedną z najbardziej dochodowych, więc akcja jest też okazją do zastanowienia się jak można na niej zarabiać.

Dla najbardziej aktywnego uczestnika akcji, który swoje pomysły na rozwój cyfrowej rozrywki oznaczy #zmienimyswiat, przewidziana jest nagroda. Do wygrania jest ASUS Fonepad Note 6 z Intel Inside. Na stronie akcji dowiecie się też co o przyszłości cyfrowej rozrywki sądzą eksperci. Opinią podzielili się m.in.: Kamil Ostrowski z Niezgrani.pl, Juliusz Kornaszewski, CEE PR Manager Intel czy Remigiusz Maciaszek z RockAlone2K/Jarock.pl. Zachęcamy do zmiany świata na lepsze!

Komentarze (0)