42% z Was, w ankiecie dotyczącej portretu startupowca, powiedziało, że chce zmienić świat na lepsze. Wynika z tego, że swoimi projektami chcecie poprawić jakość życia nas wszystkich. My szczególnie zachęcamy do poprawy świata rozrywki.

- W przyszłości najbardziej pociągająca jest nieprzewidywalność - skomentował wspólną akcję Antyweb, MamStartup i Intela, Michał Gembicki, dyrektor zarządzający cdp.pl. Dodał również, że rozrywka to jedna z najszybciej zmieniających się dziedzin życia. Co jego zdaniem jest najważniejsze w jej przyszłości? - Kluczowym dla przyszłości tej kategorii są zjawiska/słowa klucze: mobilność, immersja i treść - przekonuje Michał Gembicki.

fot. zmienimyswiat.pl | Grafika główna artykułu royalty free z Fotolia

Celem wspólnej akcji Antyweb, MamStartup i Intela jest debata na temat przyszłości rozrywki. Chcemy dowiedzieć się jak chcielibyście, aby wyglądała przyszłość cyfrowej rozrywki. Jak będziemy z niej korzystać i czym jeszcze nas zaskoczy? Od lat branża rozrywkowa jest jedną z najbardziej dochodowych, więc akcja jest też okazją do zastanowienia się jak można na niej zarabiać.

Dla najbardziej aktywnego uczestnika akcji, który swoje pomysły na rozwój cyfrowej rozrywki oznaczy #zmienimyswiat, przewidziana jest nagroda. Do wygrania jest ASUS Fonepad Note 6 z Intel Inside. Na stronie akcji dowiecie się też co o przyszłości cyfrowej rozrywki sądzą eksperci. Opinią podzielili się m.in.: Kamil Ostrowski z Niezgrani.pl, Juliusz Kornaszewski, CEE PR Manager Intel czy Remigiusz Maciaszek z RockAlone2K/Jarock.pl. Zachęcamy do zmiany świata na lepsze!

Komentarze (0)