"Jedziemy do Londynu bić się o 4 bańki EUR" napisał na Facebooku1 Michał Juda, jeden z pomysłodawców Showroom, zachęcając do udziału w głosowaniu. Największe europejskie grupy mediowe (w tym TVN) postanowiły zorganizować konkurs, w którym do rozdania było aż siedem milionów euro na reklamę. 

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

fot. facebook.com/jan.pdzbn

Polskie Showroom zdobyło trzecią nagrodę w konkursie. Jak mówią fani na profilu Jaśka Stasza, współtwórcy Showroomu, zasłużyli na nią świetnie przygotowaną prezentacją. Nagroda, zgodnie z regulaminem konkursu, ma zostać wykorzystana na reklamę w mediach tradycyjnych, które były partnerami konkursu SevenVentures Pitch Day.

Konferencja SevenVentures Pitch Day odbyła się wczoraj (13 listopada 2014) w Londynie. Podczas NOAH Conference młodzi przedsiębiorcy z całego świata prezentowali swoje pomysły na biznes. Spośród kilkuset zgłoszonych firm, wybrano siedem najlepszych. Wśród nich znalazł się m.in. Flaviar, startup subksrypcyjny, o którym pisaliśmy niespełna dwa lata temu.

Prezentację Polaków, która przekonała jury mogliśmy obejrzeć na żywo na stronie organizatora wydarzeń. Jury w skład, którego weszli: Michał Sadowski (Brand24), Philipp Freise (Partner at KKR), Anil Hansjee (Modern Times Group), Sonali De Rycker (Accel Partners), Deven Parekh (Insight Partners), Gilad Novik (Horizons Ventures), nagrodziło trzy z siedmiu zespołu.

Pierwsze miejsce w konkursie SevenVentures Pitch Day i nagrodę w postaci czterech milionów euro do wydania na reklamę w telewizjach: TF1 (Francja), Channel4 (Wielka Brytania), Dogan TV (Turcja), TVN (Polska), Modern Times Group (Szwecja) oraz Antenna Group (Grecja) zajęło Cashboard. Przedsięwzięcie z Niemiec ma pomóc użytkownikom w dokonywaniu drobnych inwestycji. 

Zdjęcie główne artykułu royalty free z Fotolia

Komentarze (0)