Czy firma, będąca u progu działalności biznesowej może pozwolić sobie na materiały reklamowe inne niż przysłowiowe wizytówki w godzinę? Pomysłodawcy i twórcy serwisu poligraficznego PigPrint są zdania, że „młoda firma” nie tylko może, ale powinna zadbać o materiały reklamowe, które zbudują jej profesjonalny wizerunek - w rzeczywistości, a nie tylko na papierze. I takie właśnie zadanie postawili przed swoim startupem.

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Jednym z głównych wyzwań stojących przed „młodą” firmą jest konieczność zbudowania unikatowego wizerunku, który nie tylko będzie współgrał z jej specyfiką i ofertą, ale wyróżni ją na tle konkurencji. W osiągnięciu tego celu, zwłaszcza na początkowym etapie działalności, pomóc mogą wszelkiego rodzaju nośniki informacji o marce – wizytówki, ulotki, foldery czy notesy. Jednak aby spełniły one swoje zadanie we właściwy sposób, czyli budowały wizerunek firmy profesjonalnej, same muszą być wykonane bez zarzutu. I takie właśnie materiały – estetyczne, a jednocześnie funkcjonalne i spełniające rolę informacyjną dostarcza serwis poligraficzny PigPrint.

PigPrint – wizytówki, ulotki i foldery, które robią tylko dobre wrażenie

PigPrint, to serwis internetowy działający w oparciu o technologię web to print, za pośrednictwem którego możliwe jest zamawianie przez internet materiałów promocyjnych – wizytówek, bannerów, folderów czy kalendarzy. Dostępne w ramach serwisu produkty mogą być zamówione na podstawie gotowych szablonów, z których każdy obejmuje każdy typ produktów. -Dzięki temu nawet niewielka firma może zatroszczyć się o spójną wizualnie linię materiałów promocyjno-marketingowych, w skład których wchodzić będą na przykład: wizytówki, foldery, kalendarze i ulotki reklamowe – informuje Sylwia Rapczewska, project manager serwisu.

– PigPrint otwarty jest także na osoby, które posiadają własny projekt i potrzebują złożyć zamówienie uzupełniające. Realizację tego rodzaju zleceń umożliwia opcja: wgraj własny plik. Dla osób, które chciałyby poeksperymentować z materiałami reklamowymi promującymi ich markę udostępniliśmy opcję kreatora – umożliwia on stworzenie, a następnie przesłanie do realizacji autorskiego projektu. Niezależnie od metody tworzenia produktów, ich finalne wersje - wybrane szablony, wgrane lub stworzone pliki mogą zostać zapisane na indywidualnym koncie użytkownika. W praktyce oznacza to, że przy realizacji kolejnych zamówień, użytkownik będzie mógł pominąć etap kreacji i przejść od razu do płatności – podpowiada Sylwia Rapczewska.

Jak podkreślają twórcy projektu skierowanego do małych i średnich firm, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub chcących zrealizować niestandardowe zamówienia poligraficzne -„PigPrint to nie zwykła drukarnia online – to przede wszystkim serwis, którego celem jest wspieranie małych i średnich firm w tworzeniu profesjonalnego wizerunku – niezależnie od skali działania i branży.

Komentarze (0)