Czy firma, będąca u progu działalności biznesowej może pozwolić sobie na materiały reklamowe inne niż przysłowiowe wizytówki w godzinę? Pomysłodawcy i twórcy serwisu poligraficznego PigPrint są zdania, że „młoda firma” nie tylko może, ale powinna zadbać o materiały reklamowe, które zbudują jej profesjonalny wizerunek - w rzeczywistości, a nie tylko na papierze. I takie właśnie zadanie postawili przed swoim startupem.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Jednym z głównych wyzwań stojących przed „młodą” firmą jest konieczność zbudowania unikatowego wizerunku, który nie tylko będzie współgrał z jej specyfiką i ofertą, ale wyróżni ją na tle konkurencji. W osiągnięciu tego celu, zwłaszcza na początkowym etapie działalności, pomóc mogą wszelkiego rodzaju nośniki informacji o marce – wizytówki, ulotki, foldery czy notesy. Jednak aby spełniły one swoje zadanie we właściwy sposób, czyli budowały wizerunek firmy profesjonalnej, same muszą być wykonane bez zarzutu. I takie właśnie materiały – estetyczne, a jednocześnie funkcjonalne i spełniające rolę informacyjną dostarcza serwis poligraficzny PigPrint.

PigPrint – wizytówki, ulotki i foldery, które robią tylko dobre wrażenie

PigPrint, to serwis internetowy działający w oparciu o technologię web to print, za pośrednictwem którego możliwe jest zamawianie przez internet materiałów promocyjnych – wizytówek, bannerów, folderów czy kalendarzy. Dostępne w ramach serwisu produkty mogą być zamówione na podstawie gotowych szablonów, z których każdy obejmuje każdy typ produktów. -Dzięki temu nawet niewielka firma może zatroszczyć się o spójną wizualnie linię materiałów promocyjno-marketingowych, w skład których wchodzić będą na przykład: wizytówki, foldery, kalendarze i ulotki reklamowe – informuje Sylwia Rapczewska, project manager serwisu.

– PigPrint otwarty jest także na osoby, które posiadają własny projekt i potrzebują złożyć zamówienie uzupełniające. Realizację tego rodzaju zleceń umożliwia opcja: wgraj własny plik. Dla osób, które chciałyby poeksperymentować z materiałami reklamowymi promującymi ich markę udostępniliśmy opcję kreatora – umożliwia on stworzenie, a następnie przesłanie do realizacji autorskiego projektu. Niezależnie od metody tworzenia produktów, ich finalne wersje - wybrane szablony, wgrane lub stworzone pliki mogą zostać zapisane na indywidualnym koncie użytkownika. W praktyce oznacza to, że przy realizacji kolejnych zamówień, użytkownik będzie mógł pominąć etap kreacji i przejść od razu do płatności – podpowiada Sylwia Rapczewska.

Jak podkreślają twórcy projektu skierowanego do małych i średnich firm, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub chcących zrealizować niestandardowe zamówienia poligraficzne -„PigPrint to nie zwykła drukarnia online – to przede wszystkim serwis, którego celem jest wspieranie małych i średnich firm w tworzeniu profesjonalnego wizerunku – niezależnie od skali działania i branży.

Komentarze (0)