Czy przedsiębiorcy znają mocne i, co ważniejsze, słabe strony swojej firmy? Czy mają świadomość procesów w niej zachodzących? Z jakich narzędzi korzystają do komunikacji wewnętrznej, kontaktu z klientami, zarządzania zadaniami czy wystawiania faktur?

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Fundacja Przedsiębiorczości BusinessCaddy zaprasza przedsiębiorców do wypełnienia ankiety. Celem badania jest sprawdzenie, w jaki sposób polskie przedsiębiorstwa zarządzają wiedzą, komunikacją i informacją, z jakich narzędzi korzystają w tym celu i czy są one zależne od wielkości przedsiębiortstwa. Twórcy badania chcieliby również dowiedzieć się, czy przedsiębiorcy są świadomi swoich słabych stron i tego, co w ich firmie możnaby usprawnić.

Ankietę znajdziesz tutaj

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości BusinessCaddy powstała w sierpniu 2013 roku i została powołana w celu promocji przedsiębiorczości i wspomagania mikro i małych przedsiębiorców. Celem fundacji jest prowadzenie działań mających na celu promocję przedsiębiorczości oraz szerzenie wiedzy i ułatwianie prowadzenia działalności dla mikro i małych przedsiębiorstw.

Komentarze (0)