... ... ...

Potęga carsharingu rośnie. Odpowiadają na nią amatorzy podróży lotniczych

Dodane

18-02-2015

Karolina Halik

GetFlyover to pierwszy na świecie serwis crowdflyingowy, który wkrótce połączy osoby o podobnych pomysłach i potrzebach dotyczących podróży lotniczych. Jej ideą jest połączenie ludzi, którzy potrzebują skorzystać z transportu samolotowego w innym czasie i na innej trasie niż oferują tradycyjni przewoźnicy.

Zdjęcie royalty free z Fotolia

W serwisie getflyover.com będzie można zakładać zapytania oraz dołączać do tych, które zgłosili inni użytkownicy. Gdy zbierze się odpowiednia liczba zainteresowanych firma we współpracy z przewoźnikami czarterowymi wykupi odpowiedni lot. Koszt przelotu będzie uzależniony od trasy i grupy zainteresowanych. 

Indywidualny sposób podróżowania

Obecnie pasażerowie muszą dostosować się do terminów i destynacji zaproponowanych przez przewoźników. Flyover zorganizuje przeloty w terminach i w kierunkach dopasowanych do zapytań ze strony pasażerów. Twórcy proponują między innymi przeloty na wydarzenia muzyczne, sportowe i biznesowe, a także turystyczne. 

Grupa docelowa serwisu Flyover to zarówno osoby zdecydowane na podróż związaną z konkretnym wydarzeniem, terminem, jak i osoby, które chętnie dołączą do grupy, mającej pomysł na podróż. Dzięki temu serwis umożliwi poznawanie się i planowanie wspólnych podróży osobom o podobnych zainteresowaniach.

Idea współdzielenia sięga chmur? 

Aby dodać propozycję przelotu wystarczy podać kilka wstępnych informacji. Wśród nich znajdą się tytuł zapytania, miejsce i zakres dat, ponieważ na początku loty będą organizowane w dwie strony. W przypadku wyjazdu turystycznego wskazany jest również pomysł na spędzenie czasu.

- Pomysł na Flyover wyniknął z naszych własnych doświadczeń związanych z podróżowaniem, obserwacji społeczności internetowych, ich popularności i potencjału, a także trendu związanego z sharing economy - ­ mówi Filip Mościcki, COO Flyover. ­Czy idea wspólnych lotów samolotowych przyjmie się tak szybko jak carsharing?

Komentarze (0)