... ... ...

Potęga carsharingu rośnie. Odpowiadają na nią amatorzy podróży lotniczych

Dodane

18-02-2015

Karolina Halik

GetFlyover to pierwszy na świecie serwis crowdflyingowy, który wkrótce połączy osoby o podobnych pomysłach i potrzebach dotyczących podróży lotniczych. Jej ideą jest połączenie ludzi, którzy potrzebują skorzystać z transportu samolotowego w innym czasie i na innej trasie niż oferują tradycyjni przewoźnicy.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Zdjęcie royalty free z Fotolia

W serwisie getflyover.com będzie można zakładać zapytania oraz dołączać do tych, które zgłosili inni użytkownicy. Gdy zbierze się odpowiednia liczba zainteresowanych firma we współpracy z przewoźnikami czarterowymi wykupi odpowiedni lot. Koszt przelotu będzie uzależniony od trasy i grupy zainteresowanych. 

Indywidualny sposób podróżowania

Obecnie pasażerowie muszą dostosować się do terminów i destynacji zaproponowanych przez przewoźników. Flyover zorganizuje przeloty w terminach i w kierunkach dopasowanych do zapytań ze strony pasażerów. Twórcy proponują między innymi przeloty na wydarzenia muzyczne, sportowe i biznesowe, a także turystyczne. 

Grupa docelowa serwisu Flyover to zarówno osoby zdecydowane na podróż związaną z konkretnym wydarzeniem, terminem, jak i osoby, które chętnie dołączą do grupy, mającej pomysł na podróż. Dzięki temu serwis umożliwi poznawanie się i planowanie wspólnych podróży osobom o podobnych zainteresowaniach.

Idea współdzielenia sięga chmur? 

Aby dodać propozycję przelotu wystarczy podać kilka wstępnych informacji. Wśród nich znajdą się tytuł zapytania, miejsce i zakres dat, ponieważ na początku loty będą organizowane w dwie strony. W przypadku wyjazdu turystycznego wskazany jest również pomysł na spędzenie czasu.

- Pomysł na Flyover wyniknął z naszych własnych doświadczeń związanych z podróżowaniem, obserwacji społeczności internetowych, ich popularności i potencjału, a także trendu związanego z sharing economy - ­ mówi Filip Mościcki, COO Flyover. ­Czy idea wspólnych lotów samolotowych przyjmie się tak szybko jak carsharing?

Komentarze (0)