Główny operator mediów cyfrowych w rejonie Azji i Pacyfiku – Komli Media nabył platformę reklamową ZestADZ. Warunki transakcji nie zostały ujawnione.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

ZestADZ jest mobilnym produktem reklamowym należącym do spółki Mobile-worx, która ma swoją główną siedzibę w Chennai w Indiach oraz biura w Los Angeles i Des Moines.

Mobile-worx została założona w 2007 roku i jest prowadzona przez Asifa Ali'ego.

Nowy nabytek Komli Media pozwala reklamodawcom i agencjom reklamowym na dokładne trafianie z przekazem do użytkowników urządzeń mobilnych. Mobilne kampanie reklamowe na platformie ZestADZ kierowane są do właścicieli smartfonów z systemem iOS, Android i Windows Mobile.

Komli Media nastawia się całkowicie na rynek Azji i Pacyfiku. eMarketer podaje, że liczba użytkowników smartfonów w tym regionie zwiększy się dwukrotnie z 623 milionów w 2011 do ponad 1,22 miliarda w 2015 roku (według tych prognoz pod koniec 2015 roku, co drugi użytkownik mobilnego internetu na świecie, będzie pochodził właśnie z rejonu Azji i Pacyfiku).

źródło: techcrunch.com

Komentarze (0)