Gigant z Mountain View oferuje kartę kredytową od MasterCard z roczną stopą oprocentowania w wysokości 8,99 %. Karta ma być skierowana głównie do właścicieli małych i średnich firm, by w okresach wzmożonego ruchu reklamowego, np. w święta, mogli korzystać z karty gdy nie będą mieli funduszy przeznaczonych na ten cel.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Wybrani konsumenci zostaną zaproszeni w przyszłą środę do udziału w beta testach karty kredytowej.

Sam pomysł wydawania kart kredytowych na zakup produktów swojej firmy został już dawno sprawdzony i jak wiadomo może przynieść wiele korzyści. Amazon wprowadzając taką opcję korzystał na tym, bo mógł obserwować nawyki w wydawaniu pieniędzy przez swoich klientów. Podobną ideą kieruje się Google.

“Nawet jeśli usługa będzie skierowana w stronę małych firm, to oczywiście mamy zamiar walczyć o klienta z większych firm, abyśmy mogli zobaczyć, na co wydaje najwięcej pieniędzy i co mu się podoba” - mówi Brent Callinicos, Skarbnik Google.

Niestety na dzień dzisiejszy oferta będzie dostępna wyłącznie dla klientów z USA.

źródło: mashable.com, reuters.com

Komentarze (0)