Polski projekt Zencard, weźmie udział w międzynarodowym konkursie organizowanym przez V4Startups, która jest połączeniem czterech światowych instytucji. W tym celu, pochodzący z polski twórcy innowacyjnego przedsięwzięcia zostali zaproszeni do Doliny Krzemowej. Dla firmy to szansa na globalny rozgłos.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Na podbój kolebki innowacji

V4Startups jest spotkaniem zorganizowanym przez cztery instytucje: StartupYard z Czech, Innovacio z Węgier, SOVVA oraz polską Konfederację Lewiatan i będzie trwać w terminie od 21 do 23 kwietnia bieżącego roku. Dla polskiego projektu znalezienie się w międzynarodowym gronie obiecujących startupów jest szansą na pozyskanie inwestora i zrealizowanie biznesowych zamierzeń.

Wystąpienie Polaków w Dolinie Krzemowej jest dość oczywiste, ponieważ regulamin konkursu przewidywał ich obecność na nim. Mimo to, polski projekt jest pozytywnie recenzowany, a organizatorzy V4Startups twierdzą, że jest jednym z najbardziej innowacyjnych przedsięwzięcie w Środkowej Europie.

Punkty lojalnościowe w jednym miejscu

Zencard jest oprogramowaniem analizującym dane pochodzące z transakcji użytkowników kart, które następnie informuje ich o programach lojalnościowych dostępnych w punktach sprzedaży, których są stałymi klientami. Twórcom Zencard – Krzysztofowi Klimczakowi, Markowi Rogozińskiemu i Jarosławowi Sygitowiczowi – przyświecał cel stworzenia produktu, którego korzyści będą widoczne zarówno dla banków, sklepów i klientów.

Jak twierdzi Jarosław Sygitowicz, klienci nie chcą przystępować do nowych programów partnerskich, bo w ich portfelach panuje chaos i nie ma miejsca na nowe karty. W konsekwencji tracą możliwość pozyskania zniżek, które przysługują stałym klientom. Dla sklepów natomiast jest utrapienie, ponieważ narażają się na „jednorazowych” odbiorców, a z kolei banki zarabiają gdy posiadacz karty dokona transakcji.

Rozwiązaniem problemu jest stworzony przez Zencard system, dzięki któremu wszystkie dostępne programy lojalnościowe są przypisane do konkretnej karty płatniczej użytkownika. Dodatkowo wyposażone w oprogramowanie terminale sklepowe, poinformują handlarza i kupującego o dostępnych promocjach. Cały proces, zaczynając od rejestracji a kończąc na transakcji, jest maksymalnie bezpieczny, co gwarantuje MasterCard, który jest partnerem biznesowym polskiego uczestnika konkursu.

Komentarze (0)