Ogrom informacji, które każdego dnia pojawiają się na giełdzie może przytłaczać. W ich gromadzeniu i uporządkowaniu mogą pomóc nowe technologie. Projekt polskich pomysłodawców, zdaję się rozwiązywać ten problem. Poznaj aplikację Squaber, dzięki której żadne informacje giełdy cię nie ominą.

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Cała giełda w jednej aplikacji

Squaber.com jest platformą wspierającą inwestorów giełdowych, poprzez informowane ich o zmianach jakie zaszły w notowaniach spółek. Aplikacja monitoruje rynek i gromadzi najważniejsze dane dotyczące portfela inwestycyjnego użytkownika. W kolejnym kroku, stworzony przez krakowskich przedsiębiorców system alertów, ma za zadanie dostarczyć użytkownikom odpowiednie powiadomienia.

Serwis działa w popularnym modelu Saas (software as a service), dzięki czemu klienci Squabera nie muszą instalować aplikacji na dysku komputera, natomiast jest ona dostępna za pośrednictwem internetu. Korzystając z usług polskiego producenta, należy spodziewać się opłat. W przypadku Squabera, jest to miesięczny abonament płatny z góry, natomiast klient może zdecydować samodzielnie jaki okres użytkowania wybierze, np. 30 albo 360 dni.

Globalny potencjał krakowskiej spółki

Chcąc rozpocząć przygodę z aplikacją należy zarejestrować się. Specjaliści z zespołu Squaber radzą, aby wybrać spółki, które nas najbardziej interesują. Inaczej, kiedy zdecydujemy się na korzystanie z wielu alertów powstanie ryzyko, że pominiemy te dotyczące naszego portfela inwestycyjnego. Użytkownicy aplikacji mogą również liczyć na pomoc osobistego opiekuna, który jak można przeczytać na oficjalnej stronie startupu, nie jest doradcą inwestycyjnym, natomiast pomoże w znalezieniu niezbędnych informacji np. o rynku.

Przedsiębiorstwo, którego korzenie sięgają Krakowa ma szansę podbić Stany Zjednoczone, a to dzięki temu, że w ostatnim czasie spółka zdobyła inwestora. Warszawski fundusz ventura capital, Black Diamond Fund S.A zasilił kwotą 2,1 miliona złotych konto firmy Squaber. Ponadto, rynek amerykański jest znacznie większy niż rynek w Polsce, co może przyczynić się do komercyjnego sukcesu aplikacji. Pomysłodawcy serwisu, liczą na znalezienie pierwszych klientów zza oceanu już w tym roku.

Komentarze (0)