... ... ...

Real Boxing trafiła już do blisko 20 mln odbiorców

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

23-04-2015

Informacja prasowa

Vivid Games udostępnił posiadaczom urządzeń mobilnych nową aktualizację Real Boxing rozszerzającą możliwości rozgrywki. Gra trafiła już do blisko 20 mln odbiorców. - Dzięki regularnym aktualizacjom możemy liczyć na promocję w sklepach, rosnące na przestrzeni czasu wpływy ze sprzedaży oraz znaczne wydłużenie cyklu życia gry. Rozbudowa gry sprawiła że przychody z jej sprzedaży były w 2014 r. dwa razy wyższe niż rok wcześniej - podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes.

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Najnowsza aktualizacja Real Boxing (King of the Ring), która od dziś dostępna jest dla posiadaczy urządzeń z systemem iOS, a jutro trafi do sklepu Google Play jest przykładem realizacji tej strategii. – Tym razem skupiliśmy się na usprawnieniu mechanizmów monetyzacji oraz dodaliśmy system wyzwań wydłużających rozgrywkę. - informuje Jan Chichłowski, Product Manager Vivid Games. Kolejna aktualizacja pojawi się jeszcze w II kwartale.

Jednak pełny potencjał gry będzie możliwy do zrealizowania dopiero w Real Boxing 2, który od podstaw zaprojektowany jest w modelu Free2Play oraz wyposażony w autorskie technologie, m.in. międzyplatformowych rozgrywek multiplayer, system dostarczania treści w czasie rzeczywistym oraz system analityki. – Mamy w swoim ręku wiele atutów, dzięki którym jesteśmy pewni globalnego sukcesu Real Boxing 2- podsumowuje prezes.

O spółce:

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją najwyższej jakości gier na telefony Smartphone i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit Real Boxing. W połowie 2014 roku miała miejsce premiera kolejnej dużej marki- Godfire: Rise of Prometheus. W czerwcu 2012 r. Vivid Games S.A. z powodzeniem zadebiutował na rynku NewConnect. W 2014 r. przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 14,9 mln zł (wzrost o 85%), spółka wypracowała 2,7 mln zł zysku netto (wzrost o 268%). Wskaźnik EBITDA wyniósł 3,9 mln zł.

Komentarze (0)