BabbaCo, bo tak nazywa się serwis oferujący produkty ułatwiające opiekę nad dziećmi, otrzymał od Lightbanku i SV Angel 1,2 miliona dolarów finansowania.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Serwis słynie przede wszystkim z BabbaBoxu, który jest zbiorem technik, książek z opowiadaniami oraz zabawkami edukacyjnymi. BabbaBox kosztuje 29,99 $ miesięcznie i jest skierowany do dzieci w wieku 3, 4 lub 5 lat.

Jessica Kim, założycielka serwisu BabbaCo, sama jest młoda matką i znając realia „nowoczesnych rodziców”, którzy ciągle są w biegu i nie mają wystarczająco dużo czasu dla dzieci, postanowiła wypełnić tę niszę i przedstawić im swój program edukacji pociech poprzez zabawę i korzystanie z ciekawych eksponatów. Wcześniej Kim, jeszcze jako studentka , stworzyła świetnie prosperujący biznes w branży piekarniczej. Po kilku latach pierwszy interes Jessici doszedł do 3 milionów zysku w sprzedaży.

źródło : techcrunch.com

Komentarze (0)