Buddy Media ma 54 mln $ na rozwój

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

„Każda marka potrzebuje kumpla” – słowa te reklamują startup Buddy Media, który zapewnia firmom marketing i rozgłos w mediach społecznościowych.

„Każda marka potrzebuje kumpla” – słowa te reklamują startup Buddy Media, który zapewnia firmom marketing i rozgłos w mediach społecznościowych. Buddy Media otrzymał przed kilkoma dniami dofinansowanie w kwocie 54 milionów dolarów od GGV Capital, Institutional Venture Partners, Bay Partners oraz Insight Venture Partners.


Czym jest Buddy Media? BM to najbardziej znana platforma pomagająca organizować kampanie reklamowe na Facebooku i innych serwisach społecznościowych. Jej działalność polega na udostępnianiu narzędzi do tworzenia kampanii. Z Buddy Media korzystają agencje reklamowe oraz prywatni przedsiębiorcy, którzy w łatwy sposób mogą zarządzać profilem, aktualizować go oraz tworzyć eleganckie i interaktywne strony.

Startup nie zatrzymuje się w miejscu i cały czas jest aktualizowany – założyciele Buddy Media (Michael i Kass Lazerow) planują, by w przyszłości ich narzędzie obsługiwało również Google +.

Łączna suma, którą do tej pory został wsparty projekt to ok. 90 milionów dolarów.

źródło: techcrunch.com