Ułatwiają życie przedsiębiorcom. Jak? Opracowali online system, który przyjmuje rezerwacje na ich usługi. Czeski startup Reservio działa już w 9 językach i przybywa ich coraz więcej. Dlatego mogą z tego systemu od niedawna korzystać również przedsiębiorcy z Polski.

 

Na rynku z 25 milionami użytkowników Internetu wzrasta liczba tych, którzy coraz częściej robią zakupy online. –Zauważyliśmy, że polscy przedsiębiorcy pragną dostosować się do tego trendu. Dlatego chcielibyśmy pomóc w tym, by klienci mogli rezerwować ich usługi online – wyjaśnił CEO spółki Reservio Boris Bošiak.

Główną zaletą tego systemu rezerwacyjnego jest to, że oszczędza użytkownikom wiele czasu. – Nie trzeba się już telefonicznie umawiać z klientami, ani ich zapisywać do nieprzejrzystych księg rezerwacyjnych. Teraz to za nich zrobi Reservio – dodał Bošiak.

Użytkownik Reservio może zobaczyć na jednym miejscu wszystkie spotkania, wizyty lub wydarzenia zaplanowane ze swoimi klientami. Oprócz tego system oferuje dalsze usługi, takie jak baza danych klientów, planowanie harmonogramu pracowników, możliwość karnetów albo na przykład wysyłanie SMS-ów z przypomnieniem o zbliżającym się spotkaniu.

Reservio pomaga przedsiębiorcom usprawnić swoją działalność już od roku 2012. Obecnie ilość zadowolonych użytkowników na całym świecie liczy ponad 70 000.

 

Komentarze (0)