Powstała nowa, innowacyjna platforma reklamowa skierowana do reklamodawców z rynków lokalnych. W pierwszym miesiącu działalności objęła swoim zasięgiem ponad 40% polskich internautów. W platformie są już m.in. Demotywatory, Autocentrum i Chip.pl.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Koncept
AdLoyal to nowa internetowa platforma reklamowa. Swoją ofertą łączy trzy grupy: właścicieli firm i usługodawców z rynków lokalnych (np. miast czy województw), wydawców portali i stron WWW oraz „poszukujących okazji” użytkowników Internetu. Koncept strategiczny adLoyal zdecydowanie wyróżnia ją od podobnych platform. Jej twórcy zaproponowali proste, zrozumiałe dla reklamodawców i internautów dwie formy promocji: boks z kuponem rabatowym i boks z ofertą zakupów grupowych. Postawiono na formy reklamowe nieinwazyjne i dopasowane graficznie do layoutu strony Wydawców. Spójność graficzna boksów z layoutem stron WWW, na których są wyświetlane i prosta treść informacyjno-promocyjna pozwala zminimalizować efekt odrzucenia i unikania wzrokiem reklamy przez użytkowników. Kampanie można targetować lokalnie (geograficznie). Chcący się wypromować przedsiębiorcy otrzymują więc kampanię reklamową w Internecie, skierowaną do odbiorców w ich okolicy, a podstawowym celem promocji jest zwiększenie sprzedaży. - Tego właśnie oczekują teraz właściciele zakładów fryzjerskich, restauracji, czy warsztatów samochodowych. Ich świadomość internetowa znacznie wzrosła w ostatnim czasie, także dzięki ekspansji systemów zakupów grupowych. Chcemy to wykorzystać - mówi Marta Moksa, kierownik projektu, współtwórca adLoyal.

Lokalni usługodawcy
W bezpośredniej konkurencji z np. platformami zakupów grupowych, w walce o małego klienta lokalnego, adLoyal wyróżnia także fakt, że nie pobiera żadnej prowizji od zakupionych kuponów sprzedaży grupowej. Dodatkowo pieniądze z ich sprzedaży trafiają na konto reklamodawcy natychmiast po zakończeniu promocji, czyli po ok. 3 dniach od uruchomienia promocji. Jedyny koszt, jaki ponosi reklamodawca, to opłata abonamentowa za pakiet odsłon. Każdy reklamodawca może swoją kampanię uruchomić samodzielnie, w dowolnej chwili, odwiedzając serwis adLoyal.pl. Aby ułatwić lokalnym usługodawcom korzystanie z tej formy promocji, adLoyal buduje też sieć sprzedawców lokalnych, którzy będą wspierać zainteresowanych reklamą w stawianiu pierwszych kroków w nowej platformie.

Wydawcy
Od początku istnienia platformy adLoyal udało się nią zainteresować wielu znaczących na rynku wydawców serwisów WWW. Dołączyły do niej takie serwisy jak Demotywatory, Chip, AutoCentrum czy V10, a nowi w dalszym ciągu się przyłączają. Pozwala to platformie adLoyal pochwalić się zasięgiem przekraczającym już 40% tj. 8 mln. internautów (RU). - Wszystkie platformy reklamowe oferują Wydawcom to samo. Docierają do tych samych agencji i reklamodawców. My chcemy otworzyć nowe źródło przychodów dla wydawców – małych, lokalnych przedsiębiorców. Rozliczamy się w systemie odsłonowym CPM [Cost Per Mile (po łacinie: 1 000)] – to ogromnie korzystne dla wydawców i łatwe w obsłudze, a przy tym bardzo uczciwe rozwiązanie. Dodatkowo oddajemy wydawcy aż 80% zysku uzyskanego z kampanii na jego stronach. Co najważniejsze – dołączenie do nas nic nie kosztuje, nie wiąże się więc z żadnym ryzykiem - dopowiada Wojciech Wietecha, twórca adLoyal.

Zarządzanie platformą
Obsługa kampanii w ramach systemu adLoyal jest bardzo prosta. Przygotowano proste formularze rejestracyjne i panele administracyjne. - Zarówno Wydawca, jak i  Reklamodawca obsłuży adLoyal w kilka minut. Prostota przekazu i modelu biznesowego, przejrzystość zasad – to były dla nas priorytety przy tworzeniu naszej platformy - przekonuje Wojciech Wietecha.

"Loyal"
Prezentowane do tej pory funkcjonalności platformy adLoyal i jej możliwości to dopiero pierwsza część całego, większego konceptu strategicznego. - Nie chcemy wszystkiego zdradzać. Nawet nasi Partnerzy nie wiedzą, jakie jeszcze niespodzianki dla nich szykujemy. Powiem jedynie, że słowo „loyal” w nazwie naszej platformy nie wzięło się znikąd, a internauci to dla nas trzeci, istotny filar całej platformy - ujawnia rąbek tajemnicy Marta Moksa.


źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)