Agencja interaktywna Tribal DDB rozpoczęła współpracę z iTraff Technology, spółką, która opracowała własną technologię rozpoznawania obrazów. Owocem współpracy obu firma mają być komunikacyjne rozwiązania mobilne oparte na unikalnej i innowacyjnej technologii.

Planujemy na coraz szerszą skalę wykorzystywać innowacyjną technologię rozpoznawania obrazów na urządzeniach mobilnych w prowadzonych dla naszych klientów przedsięwzięciach komunikacyjnych. Skoro technologia już dziś umożliwia rozpoznanie okładki książki, płyty, czy gry komputerowej, to idąc dalej może też rozpoznać jakikolwiek obrazek w gazecie, na ulicy czy na ekranie komputera i wejść z nim w interakcję. W ten sposób ogłoszenie prasowe, uliczny billboard, czy jakikolwiek inny nośnik reklamowy może się stać i klikalny, i interaktywny – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Tribal DDB. Firma iTraff Technology ma na swoim koncie już kilka zrealizowanych projektów, w tym największy – aplikację SaveUp służącą do natychmiastowych, mobilnych zakupów, przeznaczoną na telefony typu smartfon.

W ramach współpracy zrealizowany już został jeden projekt wewnętrzny. Równolegle trwają prace nad pierwszymi projektami komercyjnymi. Nowa oferta będzie przeznaczona dla obecnych klientów Tribal DDB, ale będzie jednocześnie wykorzystywana jako narzędzie do pozyskiwania nowych klientów, którzy będą chcieli wykorzystać technologię rozpoznawania obrazu w komunikacji reklamowej.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)