Polski startup SaveUp, który umożliwia mobilne zakupy multimediów, znalazł się wśród 10 finalistów odbywającego się w Wiedniu konkursu Startup Week. Jest to wielki sukces zważywszy na fakt, że w imprezie brały udział firmy z całej Europy, a wśród współorganizatorów wydarzenia byli tacy giganci jak Microsoft czy Konica Minolta.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


W dniach między 3 a 7 października w Austrii odbywał się konkurs Startup Week 2011. W jego ramach 50 wyselekcjonowanych startupów, które przeszły wstępną kwalifikację, walczyło o uznanie inwestorów. Do finałowej dziesiątki zakwalifikowała się również spółka iTraff Technology z aplikacją SaveUp. Umożliwia one natychmiastowe zakupy multimediów dzięki technologii rozpoznawania zdjęć.

- Niezwykle cieszymy się z tego sukcesu. To dowód na to, że także u nas, w Polsce, mogą powstawać projekty, które będą podbijać Zachódpowiedział CEO firmy, Arkadiusz Skuza. - Jesteśmy jedynym polskim startupem, który doszedł w konkursie tak daleko. Zaraz po imprezie zainteresowało się nami kilku zagranicznych inwestorów, więc mamy dodatkowe powody do radości – dodaje.

Ostatecznym zwycięzcą konkursu okazał się projekt mySugr, który ma na celu ułatwiane życia diabetykom. Udział w wydarzeniu brały startupy m.in. z Niemiec, Austrii, Hiszpanii, Grecji, Włoch czy Wielkiej Brytanii. Oprócz SaveUp obecne w Wiedniu obecne były także trzy inne polskie spółki, jednak żadna z nich nie zakwalifikowała się do finału.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)