... ... ...

…a po zakupy IDĘ tak! Ruszyła nowa kampania supermarketu online foodini.pl

Dodane

19-10-2011

Lech Romański

„...a po zakupy IDĘ tak!" - pod takim hasłem 16 października ruszyła nowa kampania foodini.pl – pierwszego w Polsce supermarketu online stworzonego specjalnie z myślą o kobietach. Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, w Internecie oraz na ekranach CityInfo TV w warszawskim metrze.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Celem kampanii jest wzrost znajomości marki wśród grupy docelowej oraz przedstawienie głównych korzyści dokonywania zakupów online.

Foodini.pl to pierwszy w Polsce supermarket online, stworzony z myślą o kobietach – aktywnych zawodowo i rodzinnie, ceniących swój czas i chętnie korzystających z udogodnień, które oferuje Internet. Sklep jest odpowiedzią na coraz szybsze tempo życia, gdy w natłoku obowiązków kobiety mają coraz mniej czasu dla rodziny, na realizację własnych pasji i marzeń.

Kampania „…a po zakupy IDĘ tak!” prowadzona będzie od 16 października do 15 listopada na 130 nośnikach outdoor, wśród których znalazły się billboardy 12m2 i 18m2, cityscrolle oraz frontlighty. Swym zasięgiem kampania outdoor obejmie Warszawę. Towarzyszyć jej będzie kampania reklamowa prowadzona w systemowej sieci ekranów LCD 19’’ - CityInfo TV. Pasażerowie warszawskiego metra przez dwa tygodnie oglądać będą 15-sekundowy spot foodini.pl. Za realizację kampanii outdoor i w CityInfo TV odpowiada AMS.

- Usługa zakupów ogólnospożywczych z dostawą do domu, jaką proponuje foodini.pl, jest stosunkowo nowa na polskim rynku. Dlatego w pierwszej dużej kampanii reklamowej postawiliśmy na przedstawienie głównych korzyści, które oferujemy. Chcemy pokazać, że zakupy wcale nie muszą być koszmarem – że można ich dokonać szybko i komfortowo, bez oczekiwania w kolejkach, dźwigania ciężkich pakunków czy stania w korkach, a zaoszczędzony czas wykorzystać na spotkanie z przyjaciółmi czy własne hobby - mówi Maciej Bugaj, Dyrektor Zarządzający Foodini.pl Sp. z o.o.

W ramach prowadzonej kampanii foodini.pl weźmie także udział w prozakupowej akcji specjalnej przygotowanej przez miesięcznik „JOY”. W listopadowym numerze pisma pojawi się specjalny, 16-stronicowy dodatek w całości poświęcony zakupom przez Internet. Czytelniczki magazynu „JOY”, które do końca listopada dokonają zakupów w supermarkecie, po wpisaniu specjalnego kodu znajdującego się w dodatku „Shopping Online”, otrzymają 5% rabatu na całe zakupy oraz wino gratis.

Kampanię wspierają także działania w Internecie prowadzone za pomocą Google Adwords, w serwisie społecznościowym Facebook na profilu gospodyni sklepu – Carli Foodini – oraz e-mail marketing. Towarzyszy im również kampania afiliacyjna oraz działania PR w magazynach kobiecych i poradnikowych, za które odpowiada agencja BROWN PR.

Za realizację sesji zdjęciowej i kreację kampanii „…a po zakupy idę tak!” odpowiada agencja Small Creative Studio - Dyrektor kreatywny: Renata Rzyska, Producent: Monika Krysiak. Zakupem mediów zajął się Dział Marketingu Foodini.pl Sp. z o.o.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)