Google Plus stał się kolejną z platform społecznościowych objętych analizą i monitoringiem oferowanym przez Brand24.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Brand24 jest narzędziem monitoring marki. Zbiera i analizuje informacje z całego Internetu, zwracając szczególna uwagę na dane pochodzące z serwisów społecznościowych. Realizowany jest również pomiar natężenia szumu wokół wybranej marki, produktu lub wybranych słów kluczowych. Brand24 stanowi także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań i opinii, a zarazem ochronę reputacji marki w sieci.

- Stworzenie dedykowanej obsługi dla znaczącej platformy społecznościowej jaką staje się Google Plus stanowi naturalny krok w rozwoju naszego narzędzia. Mimo, że już wcześniej zbieraliśmy wyniki z tej platformy, to dopiero po niedawnej premierze Google+ API, mogliśmy wdrożyć dodatkowe mechanizmy pozwalające na błyskawiczny dostęp do podstawowych danych autora. Zdobyte informacje będziemy również uwzględniać w naszych analizach i rankingach wpływumówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu Brand24 S.A.

Nowy projekt giganta z Mountain View zyskuje na znaczeniu i w ciągu kilku miesięcy zdołał przekonać do siebie 50 mln użytkowników Internetu. W szczególności tych najbardziej zaawansowanych. To bardzo opiniotwórcza grupa, której publikacje, recenzje, czy zgłaszane problemy powinny być analizowane ze szczególną uwagą.

Długoterminowym celem Brand24 jest stworzenie nowego kanału dla badań i komunikacji z klientami. Jego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki lub produktu.

Usługi Brand24 powinny być szczególnie interesujące dla agencji social media, interaktywnych i reklamowych, agencji PR oraz domów mediowych, które realizują usługi marketingowe lub komunikacyjne w serwisach społecznościowych.  Produkt będzie też bardzo użytecznym narzędziem dla działów marketingu firm, których produkty i usługi adresowane są do młodych odbiorców.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)