Początek Internet Poland Conference&Expo już za niecałe dwa tygodnie. W czasie dwóch dni trwania eventu będą miały miejsce trzy imprezy: Forum IAB, gala rozdania nagród Mixx Awards oraz targi branżowe. Ostatni punkt to całkowita nowość w corocznej imprezie organizowanej przez IAB Polska.

Wchodząca w skład Internet Poland Conference&Expo część wystawiennicza, obejmuje ponad pięć tysięcy metrów kwadratowych powierzchni. Między stoiskami zostało zaplanowanych sześć specjalnych stref prezentacyjnych, na których zaprezentują się wszystkie firmy, które zdecydowały się wykup stoiska. W ciągu dwóch dni strefy będą miejscem ponad stu dwudziestu prezentacji.

– Uwzględniając najważniejsze obszary, w jakich branża interaktywna obecnie się rozwija, postanowiliśmy podzielić część wystawienniczą na sześć części – powiedział Jarosław Sobolewski, Dyrektor Generalny IAB Polska. – Jestem przekonany, że każdy odwiedzający targi będzie zainteresowany ofertą wystawców, a dzięki specjalnie wydzielonemu miejscu na prezentacje, będzie miał szeroki pogląd na wszystkie interesujące go zagadnienia – dodał Sobolewski.

– Stworzenie sześciu stref uważamy za optymalne rozwiązanie, zapewniające, że każdy wystawca będzie mógł zaprezentować swoje portfolio wszystkim odwiedzającym nasze targi – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Już od rana 8 listopada, do wieczora następnego dnia na wszystkich strefach będą występować wszyscy, którzy zdecydowali się na zakup stoiska. Cztery spośród nich objęte są sponsoringiem wystawcy. Każdy sponsor zadbał o to, aby jego strefa wyróżniała się na tle innych.

– Na miejscu obecni będą nasi specjaliści od uruchamiania nowych programów afiliacyjnych, prowadzenia i rozwijania programów afiliacyjnych oraz kwestii technicznych związanych
z technologami, np. retargetowanie i true post-view – powiedział Sebastian Świderski z firmy Zanox, sponsora strefy głównej.

– Zieltraffic na swoim stoisku przedstawi cykl wykładów poruszających kluczowe tematy dla otwartego na nowości marketera. O każdej pełnej godzinie na naszym stoisku prowadzony będzie mini-wykład. Przewidzieliśmy także konkurs którym będzie można wygrać iPada – powiedział z kolei Marcin Kowalik z Zieltraffic, sponsora strefy Brand Advertising, Reklama Behawioralna, Video on Line.

– NetAffiliation, jako Sponsor strefy SEM, Performance i E-mail marketing  będzie brało aktywny udział w targach. W naszej strefie zaprezentujemy szeroko pojęte działania, narzędzia oraz techniki marketingu on-line, których celem jest bezpośrednie dotarcie do klienta – powiedział Michał Sołtys z NetAffiliation. Ponadto, przygotowujemy specjalną niespodziankę dla odwiedzających - losowanie, w którym można wygrać butelkę Magnum- wyśmienitego, francuskiego szampana z kolekcji Pierre Gimonnet & Fils. Poza tym, wszyscy odwiedzający nas goście będą mogli skosztować francuskich specjałów najlepszej paryskiej cukierni – zapewnił Michał Sołtys.

– Jednym z wyróżników agencji interaktywnej Next jest innowacyjność. Obiecuję więc, że nasze stoisko na targach będzie bardzo atrakcyjne dla odwiedzających. Myślę, że trochę zaskoczymy naszych gości – mówi Piotr Ruszak, z agencji interaktywnej Next. - Chcemy aby osoby, które spotkają się z nami poznały konkretną wartość wynikającą ze współpracy z agencją Next i w ciekawy sposób doświadczyły tego, co możemy zaoferować klientom. Szczegóły zachowam w tajemnicy, ale dodam tylko, że będzie kolorowo.


Podział stref prezentacyjnych w czasie targów Internet Poland Conference&Expo 2011
1.       Strefa Główna
2.       WoMM Social Media, Mobile Marketing, Advergaming, Technologie, Ad Aserwery, Usability
3.       Brand Advertising, Reklama Bahawioralna, Video on Line
4.       Wydawcy, Agencje, Badania, E-Commerce
5.       SEM, Performance Marketing, E-mail Marketing

Wydarzenia wchodzące w skład Internet Poland Conference&Expo 2011

Mixx Awards:
Koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) została rozwinięta przez amerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury - eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniali wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI. IAB Polska już po raz piąty organizuje konkurs kreatywny MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych zrealizowanych w Internecie. Tegoroczna edycja zostanie rozegrana według 13 kategorii.
http://www.mixx-awards.pl/

Forum IAB 2011:
To jedyna w kraju konferencja branży internetowej, w której występują światowej sławy panel iści oraz osoby zajmujące kluczowe stanowiska w międzynarodowych korporacjach. Poprzednia edycja Forum uświetniona była takimi nazwiskami jak Seth Godin czy Mike Walsh. W tym roku wystąpi między innymi Rupert Slade oraz gość specjalny, którego nazwiska jeszcze nie ujawniono.
http://www.forumiab.pl/

Targi Internet Poland:
Targi odbywające się w ramach Internet Poland, na których moja okazję zaprezentować się firmy z dziedziny marketingu interaktywnego. Na ponad 5 tysiącach metrów swoje produkty pokażą dostawcy usług oraz rozwiązań specjalizujących się w tematyce brand advertisingu, e-mail marketingu, social media, mobile marketingu, advergamingu, agencje kreatywne/ reklamowe oraz domy mediowe. Między stoiskami zostało zaplanowanych 6 specjalnych stref prezentacyjnych, na których zaprezentują się wszystkie firmy, które zdecydują się na zakup stoiska. W ciągu 2 dni odbędzie się około 120 prezentacji.
http://internetpoland.pl/

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)