Trwają prace nad uruchomieniem telewizyjnego widgetu Grupy Pino tworzonego z myślą o platformie SmartTV.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Pierwszy etap budowy komponentu to usługi Quizów, które cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników Grupy Pino. Planowane jest również wdrożenie funkcjonalności video, a w przyszłości livestreamów publikowanych w ramach platformy PinoTV.

- Widzimy ogromny potencjał związany z obecnością naszych treści w telewizorze. Wierzymy, że content o charakterze mocno rozrywkowym znajdzie uznanie także wśród użytkownków SmartTV – mówi Piotr Wierzejewski, dyrektor ds. rozwoju Grupy Pino.

Kolejne miesiące dla Grupy Pino to także  pogłębianie integracji z platformą Facebook. W oparciu o nowe Open Graph API, przygotowane są nowe aplikacje, które umożliwią bardziej społecznościowe przeglądanie treści zgromadzonych na serwisach grupy.

- Nowe Facebook API to nowe możliwości i ogromna szansa dla serwisów rozrywkowych. Przewidujemy, że w najbliższym czasie pojawi się kilka nowych, dynamicznie wzrastających podmiotów w tej kategorii – kreatywnie wykorzystujących nowe elementy ekosystemu Facebooka – dodaje Wierzejewski.

Serwisy Grupy Pino są każdego miesiąca odwiedzane przez ponad 4 miliony unikalnych użytkowników, którzy generują prawie 40 milionów odsłon. Grupa jest również notowana w Top20 najpopularniejszych polskich witryn w kategoriach „Kultura i Rozrywka”, jak również „Hosting” wg badań Megapanel PBI/Gemius (czerwiec 2011).

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)