Adv.pl - agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej, należąca do Grupy ADV, rozpoczyna współpracę z Brand24, narzędziem monitoringu marki w Internecie.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Agencje interaktywne coraz częściej dostrzegają social media, jako dynamicznie rozwijający się kanał komunikacji z klientem. Kanał stanowiący jednocześnie naturalne rozwinięcie ich kompetencji. W odpowiedzi na rosnący potencjał mediów społecznościowych, Adv.pl zrealizuje monitoring marek i produktów, a także obsługę klienta w sieci. Będzie to możliwe dzięki wykorzystaniu Brand24.

Brand24 to narzędzie monitoringu Internetu, którego głównym zadaniem jest błyskawiczne wychwytywanie wszelkiego typu dyskusji, reklamacji, czy uwag związanych z wybraną marką, produktem czy tematem. Narzędzie daje możliwość obsługi klientów skupionych w ramach platform społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Blip, ale również na wszelkiego typu forach dyskusyjnych czy blogach.

Brand24 stanowi także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań i opinii, a zarazem ochronę reputacji marki w sieci.

- Adv.pl to idealny partner dla naszej spółki. Agencja należy do wąskiego grona podmiotów, które od pierwszych dni uczestniczyły w prywatnych betatestach Brand24. Możliwosć korzystania z bogatych doświadczeń Adv.pl ma dla nas ogromną wartość. Wierzymy, że pozwoli nam lepiej zrozumieć potrzeby klientów oraz samych agencjimówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu Brand24 S.A.

W najbliższej przyszłości, spółki planują wspólne tworzenie dedykowanych raportów i analiz rynkowych. W ramach partnerstwa, Adv.pl wraz ze swoimi klientami otrzyma dodatkowo przedpremierowy dostęp do nowych funkcjonalności Brand24.

- Połączenie bogatego doświadczenia i wiedzy ekspertów z Adv.pl ze znakomitymi możliwościami narzędzia Brand24 pozwoli nam wspólnie oferować najwyższej jakości, unikalne na naszym rynku pakiety rozwiązań pozwalające na pełen monitoring opinii o marce w sieci. Jak wielkie znaczenie mają takie działania, pokazuje rosnąca skala działań marek w kanale digital, szczególnie w sferze mediów społecznościowych. Jestem przekonany, że nawiązanie strategicznej współpraca między Adv.pl i Barnd24 pozwoli nam jeszcze skuteczniej wspomagać naszych Klientów w budowaniu przewagi konkurencyjnej ich marekmówi Paweł Jędrak, Dyrektor Departamentu Strategii w Adv.pl.

Długoterminowym celem jest stworzenie nowego kanału komunikacji z klientami, którego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki, produktu bądź usługi.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)