Bring umożliwia zlecanie codziennych obowiązków zaufanemu asystentowi na żądanie. Każdy zapracowany człowiek dzięki Bringowi może mieć więcej czasu dla siebie. Zlecenia obsługujemy przez czat na Facebooku - wystarczy napisać do nas tak jak do znajomego, którego prosimy o przysługę.

Bring wykona za Ciebie codzienne czynności, gdy tego potrzebujesz, a Ty będziesz mógł zająć się w tym czasie ważniejszymi sprawami.

Bring jest innowacyjną firmą logistyczną. Naszą misją jest zaoszczędzenie czasu ludziom w dużych miastach. Z poziomu czatu na Facebooku użytkownik może zlecić swoje codzienne sprawy, które wymagałyby przejazdu z punktu A do punktu B oraz dokonania zakupu w imieniu klienta. Kierowcy Bringa pomogą w dostarczeniu dokumentów, odebraniu prania, czy kupieniu żarówki.

Bring jest usługą w pełni skoncentrowaną na kliencie, który może dowolnie opisać treść zlecenia oraz przedmiot zakupu. Nie jest przy tym ograniczony do z góry określonej listy sklepów bądź punktów usługowych. Kierowcy Bring mogą dokonać zakupu praktycznie każdej rzeczy na terenie miasta i przywiozą ją natychmiast pod wskazany adres.

Chcemy uwolnić pokłady czasu zapracowanym ludziom, aby mogli skupić się na rzeczach, które są dla nich naprawdę istotne. Bring pozwoli ograniczyć stres związany z napiętymi terminami. Pełni rolę osobistego asystenta, umożliwiając każdemu delegowanie swoich zadań na żądanie. Jest to usługa, która dotychczas była dostępna tylko dla kadry zarządzającej dużych spółek.

Wszystko odbywa się przez czat na Facebook Messengerze. Nasi konsultanci przyjmują zlecenie od klienta, a następnie przekazują je do odpowiedniego kuriera, który wykonuje zadanie. Klient płaci za zlecenie kartą, którą wcześniej podpiął do swojego konta Bring, a płatność następuje automatycznie po zakończeniu zlecenia (podobnie jak w Uberze).

Pierwsza wersja serwisu wystartowała na terenie Warszawy 29 listopada. Chcemy się skupić przede wszystkim na osobach, które dużo pracują i nie mają czasu w ciągu dnia na wszystkie codzienne sprawy. Klienci ponoszą stałą opłatę 24,99 zł bez względu na dystans - jest to opłata za zlecenie Bring, do tego dochodzi ewentualny koszt samej usługi (szewc, pranie, zakupy). Poza klientami indywidualnymi Bring będzie dostępny także dla pracowników warszawskich biur w ramach pakietów benefitowych. Obecnie prowadzimy rozmowy z dużymi firmami działającymi w Warszawie.

Cechą odróżniającą Bring od usług typu concierge jest ograniczenie się do prostych zadań z zakresu codziennej logistyki i zakupów. Bring nie wybierze za klienta pierścionka zaręczynowego, lecz pomoże mu w praktycznych, konkretnych zadaniach.

Rozszerzenie .ai to skrót od Artificial Intelligence - sztuczna inteligencja. Naszym celem jest użycie czatbotów do komunikacji z klientem, aby ułatwić proces składania zleceń i umożliwić go dwadzieścia cztery godziny na dobę. W dodatku wykorzystamy uczenie maszynowe do dynamicznego określania ceny za zlecenie w zależności od czasu i kilometrów, które musi pokonać kurier. Planujemy wdrożenie odpowiedniego systemu w przyszłym roku.

Bring został założony przez Enia Chłapowskiego-Myjaka i Przemka Chojeckiego po licznych rozmowach o tym jak dostosować sektor usług do potrzeb współczesnego świata. Aplikacja Bring jest tylko pierwszym krokiem do ułatwienia życia zwykłym mieszkańcom. Nadrzędnym celem jest sprawienie, by korzystanie z wszelkich usług dało się załatwić z poziomu telefonu, nie wychodząc z domu czy z biura, zarazem ulepszając jakość obsługi przy zachowaniu maksymalnej prostoty.

Komentarze (0)