Niestandardowe kampanie w Trójmieście – Akademia Social Media

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Natalia Hatalska, autorka bloga hatalska.com, będzie gościem szóstego szkolenia organizowanego w ramach cyklu Akademia Social Media. Prelegentka przedstawi uczestnikom przykłady ciekawych niestandardowych kampanii promocyjnych, w których wykorzystano media społecznościowe.

Natalia Hatalska, autorka bloga hatalska.com, będzie gościem szóstego szkolenia organizowanego w ramach cyklu Akademia Social Media. Prelegentka przedstawi uczestnikom przykłady ciekawych niestandardowych kampanii promocyjnych, w których wykorzystano media społecznościowe. Spotkanie odbędzie się 5 grudnia br., w Centrum Coworkingowo-Konferencyjnym AntWork w Gdańsku. Informacje na temat szkoleń oraz zapisy dostępne są na stronie AkademiaSocialMedia.pl. Organizatorem cyklu jest agencja Personal PR.


Akademia Social Media to cykl wykładów i praktycznych warsztatów, na których przedstawione zostaną kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Do grona prelegentów zapraszani są najlepsi specjaliści z branży internetowej, marketingu i PR, a także nowych technologii. Akademia dedykowana jest zarówno przedsiębiorcom,  jak i osobom zawodowo zajmującym się komunikacją i promocją firm i marek.

Krok szósty – wyjdźmy poza schematy, czyli niestandardowe kampanie
Podczas szóstego szkolenia w Gdańsku wystąpi znana blogerka – Natalia Hatalska. Opowie o tym, jak w niestandardowy sposób wykorzystać media społecznościowe w działaniach promocyjnych firm i marek. Szkolenie będzie zarówno źródłem inspiracji dla kreatywnych działań, jak i podpowiedzią, jak łączyć różne kanały komunikacji i angażować konsumentów.

Podczas szkoleń z cyklu Akademia Social Media chcemy przeprowadzić uczestników, krok po kroku, przez szeroki zakres zagadnień. Naszym zdaniem w działaniach w social media kluczowy jest pomysł, dlatego proponujemy też spotkanie poświęcone działaniom niestandardowymmówi Marta Laskowska, Personal PR.

Dalsze szkolenia będą poświęcone reklamie i aplikacjom wykorzystywanym w mediach społecznościowych, a także monitorowaniu i mierzeniu sukcesu działań. Każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie, a osoby, które ukończą 6 z 8 szkoleń lub więcej dostaną certyfikaty.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.AkademiaSocialMedia.pl

źródło: informacja prasowa