Spółka imerge wprowadza innowacyjną usługę w zakresie tworzenia i obsługi projektów e-commerce oraz m-commerce i jednocześnie bierze odpowiedzialność za każdy aspekt działania biznesu online Klienta.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


„imerge daje gwarancję, że uruchomienie nowoczesnych kanałów sprzedaży jest sukcesem” – powiedziała Justyna Skorupska, prezes imerge. Oferta imerge skierowana jest do dużych i średnich biznesów, które prowadzą lub chcą prowadzić sprzedaż online. Firma stawia na skuteczność i kompleksowość usług oraz opiera się na sprawdzonych i najlepszych rozwiązaniach oraz technologiach.

„Jesteśmy ekspertami w tworzeniu i wdrażaniu projektów oraz procesów e-commerce. Wykorzystujemy sprawdzone usługi i technologie dostępne na polskim i europejskim rynku, a dzięki strategicznej współpracy z partnerami oferujemy zupełnie nową jakość” – dodaje Justyna Skorupska.

Podstawowa działalność imerge to kompleksowe rozwiązania i obsługa w zakresie prowadzenia e-biznesu. Firma oferuje m.in.: budowanie systemów i kanałów sprzedaży online oraz podnoszenie ich efektywności w takich obszarach jak: wyszukiwanie, nawigacja, optymalizacja, SEO/SEM. Wśród partnerów imerge są między innymi: Performance Media, B2BPartner, INFOR IT i FACT-Finder®.

„Wierzymy, że kompleksowe podejście do strategii, doskonała znajomość rynku oraz skupienie pod jednym dachem imerge liderów w swoich branżach, pozwoli na zaoferowanie klientom nowej jakości na polskim rynku reklamy internetowej” – powiedział Adam Oskaldowicz, partner w Performance Media. Z firmą B2BPartner imerge będzie współpracować przede wszystkim w zakresie logistyki oraz dedykowanych projektów, których celem jest wspieranie procesu sprzedaży np. poprzez realizację programów lojalnościowych i partnerskich.

„Prowadzenie biznesu e-commerce wymaga wyspecjalizowanej oferty i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego cieszy nas pojawienie się innowacyjnej oferty dedykowanej i możliwość współpracy z imerge” – powiedział Jarosław Kownacki, członek zarządu B2B Partner.

„Bardzo pozytywnie zapatrujemy się na współpracę z imerge - Justyna Skorupska od dwóch lat jest naszym ekspertem na polskim rynku. Wierzymy, iż rynek e-commerce w Polsce ma ogromny potencjał. Obserwujemy jak detaliści stają się coraz bardziej świadomi możliwości jakie oferuje internet w zakresie podniesienia efektywności sprzedaży ich produktów i usług” – powiedziała Katrin Jähnke, dyrektor ds. międzynarodowego rozwoju biznesu FACT-Finder®.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)