Najnowszy projekt IRCenter i NextWeb Media umożliwia użytkownikom oglądanie najpopularniejszych klipów wideo online.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Maczeta.tv to nowy projekt NextWeb Media i IRCenter. Strona, wykorzystująca stworzony przez IRC algorytm, agreguje najpopularniejsze i najczęściej udostępniane klipy z YouTube. Materiały są podzielone na osiem kategorii: Top 100, Rozrywka, Muzyka, Trailery, Reklama, Techno, Auto-Moto i Sport. Każdy z nas może szybko znaleźć ciekawe klipy z interesującej tematyki.

- Naszym celem było stworzenie przyjaznego serwisu, w którym będzie można zobaczyć najgorętsze materiały wideo w sieci - mówi Emil Tomczuk, Senior Project Manager NextWeb Media. - Nie chodziło nam jednak o najczęściej oglądane materiały, te można zobaczyć na YouTube. Chcieliśmy zebrać w jednym miejscu aktualne i dopiero rodzące się memy, filmy, najlepsze wiralowe reklamy , które są najczęściej udostępniane na Facebooku czy mikroblogach.

- Opracowany przez IRCenter, na potrzeby serwisu maczeta.tv, algorytm pozwala bardzo szybko znaleźć „najbardziej gorące” filmy. Słynny Ksiądz-Natanek już po 3 godzinach znalazł się w topie najlepszych reklam, wśród takich hitów jak globalne reklamy KIA, Playstation 3 czy słynny spot Volkswagena przygotowany z okazji tegorocznego Super Bowl – mówi Marcin Krzosek, Dyrektor Strategiczny IRCenter.

- Maczeta.tv jest dostępna on-line w wersji beta - dodaje Emil Tomczuk. Zapraszamy do testów i czekamy na uwagi.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)