"Ludzie nie chcą już zwiedzać. Ludzie chcą doświadczać." Tymi słowami zespół MyGuidie zwiastuje początek nowego trendu na poznawanie świata oraz ogłasza start nowej wersji swojej platformy internetowej dla unikatowych eventów i ciekawych zajęć, oferowanych przez lokalnych pasjonatów.

Serwis łączy osoby z pasją, wiedzą i umiejętnościami, które chcą się nimi podzielić, z osobami które szukają inspiracji lub ciekawych rzeczy do zrobienia. Oczywiście w zamian za ustalone wynagrodzenie. W ten sposób amatorzy fotografii mogą oferować sesje fotograficzne, mistrzowie kuchni - warsztaty kulinarne, a entuzjaści nocnego życia - oprowadzenie po najciekawszych klubach i dyskotekach. "Z serwisu turystycznego przeobraziliśmy się w serwis turystyczno lifestyle'owy." zdradza Ola Sitarska,CEO MyGuidie. "Chcemy dotrzeć zarówno do turystów którzy chcą poznać alternatywną stronę odwiedzanych miejsc, jak i miejscowych, którzy chcą zdobyć jakieś nowe umiejętności lub po prostu miło spędzić czas". Właśnie dlatego serwis przykłada dużą uwagę do różnorodnej oferty. Aktualnie można wziąć udział m.in. w wycieczce po siedzibach londyńskich startupów, zakupach ze stylistką lub kursie programowania.

Dodanie oferty jest darmowe i polega na wypełnieniu formularza oraz załączniu zdjęcia. MyGuidie pobiera jednak od rezerwującej osoby 15-procentową opłatę rezerwacyjną, w zamian biorąc na siebie wszystkie kwestie związane z rezerwacjami, zapewnieniem supportu dla użytkowników oraz promocją ofert. Usługa dostępna jest narazie w 6 miastach, ale serwis nie nakłada żadnych terytorialnych ograniczeń. Jak zapewniają twórcy, pomimo tego, że koncentrują się głównie na Londynie i Warszawie, nie mają zamiaru ignorować mniejszych miast.

MyGuidie kładzie szczególny nacisk na personalizację, dlatego publikowane są tylko oferty pojedynczych osób, które zostały wcześniej pozytywnie zweryfikowane. "Zdaliśmy sobie sprawę, że na świecie jest cała masa pasjonatów, którzy mogliby organizować niesamowite zajęcia i eventy, ale brakuje miejsca, w którym mogliby promować się bez obaw o zaginięcie w tłumie spamu i ofert proponowanych przez firmy. MyGuidie daje im prosty przekaz: Zarabiaj na tym, co lubisz robić" wyjaśnia Sitarska.

MyGuidie został stworzony podczas pierwszej edycji warszawskiego Startup Weekendu w maju bieżącego roku. Od tego czasu zdążył m.in. zostać finalistą dwóch konkursów na najlepsze startupy, Europe Startup Weekend Battle oraz Startup Fest. MyGuidie tworzą trzy młode kobiety ze sporym startupowym bagażem doświadczeń. Wspiera je kilkuosobowy zespół lokalnych ambasadorów. Jak zgodnie twierdzą: "MyGuidie to nie nasz pierwszy startup, ale na pewno ten, z którym identyfikujemy się najbardziej. To niesamowite, kiedy tworzysz serwis z myślą o sobie i nagle okazuje się, że wszyscy również chcą go używać".

Już 17 grudnia będziecie mieć okazję, aby celebrować razem z zespołem MyGuidie start nowej wersji na Launch Party, które odbędzie się w Warszawie, w centrum startupowym Reaktor.net. Możecie liczyć na darmowe piwo i przekąski oraz karaoke i networking. Aby znaleźć się na liście zaproszonych, wystarczy zarezerwować udział w evencie na MyGuidie

Warto zajrzeć na MyGuidie, tym bardziej, że serwis przygotował 25-procentowy rabat dla pierwszych pięciu osób, które dokonają rezerwacji któregokolwiek z eventów lub zajęć dostępnych na stronie, podając przy tym hasło "mamstartup".

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)