O komunikacji wizualnej polskich startupów

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

12 grudnia światło dzienne ujrzy raport ekspercki analizujący komunikację wizualną polskich startupów. Pomysłodawcą jest serwis poświęcony sztuce prezentacji OfficeWarriors.pl. Ocenie podlegać będą takie aspekty jak kolorystyka serwisu, kompozycja logo oraz usability strony głównej startupu.

12 grudnia światło dzienne ujrzy raport ekspercki analizujący komunikację wizualną polskich startupów. Pomysłodawcą jest serwis poświęcony sztuce prezentacji OfficeWarriors.pl. Ocenie podlegać będą takie aspekty jak kolorystyka serwisu, kompozycja logo oraz usability strony głównej startupu.


Obecnie jednym z najskuteczniejszych i jednocześnie najoczywistszych sposobów na zaprezentowanie światu swojego pomysłu na biznes jest Internet. Co roku pojawia się coraz więcej projektów pokazujących, jak z pomocą prostych narzędzi ułatwić codzienne czynności.

Niemniej jednak tym, co niezmiennie odgrywa zasadniczą rolę jest pierwsze wrażenie. Kluczową sprawą jest więc przejrzysta oraz spójna komunikacja wizualna. Mając to na uwadze, serwis OfficeWarriors.pl postanowił przyjrzeć się, w jaki sposób założenie to realizowane jest przez polskie startupy, o których w tym roku mówiło się stosunkowo dużo.

Wśród ocenianych startupów znalazły się m.in. Xerch.pl, Gurupa.pl oraz SaveUp.pl. Tym, co będzie oceniane przede wszystkim to całościowa kolorystyka danego serwisu, sposób w jaki skomponowane zostało jego logo oraz na ile przyjazna w obsłudze jest strona główna startupu.

To nie pierwszy raport, jaki powstał z inicjatywy OfficeWarriors.pl. Dotychczasowe skupiały się m.in. na eko-firmie oraz logotypach polskich ministerstw, ciesząc się jednocześnie dużym oddźwiękiem w mediach drukowanych oraz internetowych. Tworzeniu raportu patronuje m.in. serwis MamStartup.pl

OfficeWarriors.pl to serwis poświęcony designowi materiałów firmowych, Corporate Identity, sztuce przygotowywania i wygłaszania prezentacji. Jest wspierany przez TB Print.

źródło: informacja prasowa