Wnioski płynące z pierwszych 2 miesięcy działalności na rynku serwisu Hotprice jednoznacznie wskazują, że bezpłatne kupony rabatowe są atrakcyjną formą zachęcenia konsumentów do zakupu. Hotprice sprawdził założony model na kilkudziesięciu partnerach, w tym sklepach opartych na platformie IAI-Shop, z którą zawarł umowę o współpracy.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Serwis Hotprice to narzędzie, które pozwala na zwiększenie sprzedaży produktów oferowanych przez sklepy internetowe poprzez dystrybucję bezpłatnych kuponów rabatowych wśród e-konsumentów. Mimo że od momentu startu serwisu minęły dopiero 2 miesiące, oferta Hotprice cieszy się już dużym zainteresowaniem wśród e-sklepów. Partnerstwo z IAI-Shop pozwoliło dotrzeć w rekordowo krótkim czasie do dużej liczby zainteresowanych firm, z którymi na bieżąco nawiązywana jest współpraca.

Udzielanie realnych rabatów od realnych cen spotyka się z uznaniem użytkowników naszego serwisu. Idea bezpłatnych kuponów rabatowych jest zrozumiała, a różnorodność ofert pozwala odpowiedzieć na dowolne potrzeby konsumentów. - mówi Ewa Kalicka, Prezes Zarządu Hotprice - Rozwiązanie, które proponujemy, jest świetnym wsparciem sprzedaży produktów oferowanym na rynku e-commerce. To właśnie skupienie się na ofercie sklepów internetowych i udzielanie bezpłatnych rabatów pozwala wyróżnić Hotprice na tle innych innych serwisów oraz uciec od niesprawiedliwej etykiety kolejnego portalu zakupów grupowych.

Rok 2012 będzie związany z dynamicznym rozwojem serwisu Hotprice, obejmującym m.in. współpracę z kolejnymi platformami sklepowymi, wdrożenie dodatkowych usług związanych z możliwością samodzielnej publikacji ofert przez Partnerów, wprowadzeniem unikalnego modelu rozliczeń, a także wykorzystaniem kanału mobilnego.

W związku z szeroko zakrojonymi planami rozwojowymi rozpoczęliśmy rozmowy z inwestorami instytucjonalnymi oraz prywatnymi w celu pozyskania środków finansowych, które pozwolą nam na szybkie wdrożenie założonych planów.” - dodaje Kalicka.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)