Wnioski płynące z pierwszych 2 miesięcy działalności na rynku serwisu Hotprice jednoznacznie wskazują, że bezpłatne kupony rabatowe są atrakcyjną formą zachęcenia konsumentów do zakupu. Hotprice sprawdził założony model na kilkudziesięciu partnerach, w tym sklepach opartych na platformie IAI-Shop, z którą zawarł umowę o współpracy.


Serwis Hotprice to narzędzie, które pozwala na zwiększenie sprzedaży produktów oferowanych przez sklepy internetowe poprzez dystrybucję bezpłatnych kuponów rabatowych wśród e-konsumentów. Mimo że od momentu startu serwisu minęły dopiero 2 miesiące, oferta Hotprice cieszy się już dużym zainteresowaniem wśród e-sklepów. Partnerstwo z IAI-Shop pozwoliło dotrzeć w rekordowo krótkim czasie do dużej liczby zainteresowanych firm, z którymi na bieżąco nawiązywana jest współpraca.

Udzielanie realnych rabatów od realnych cen spotyka się z uznaniem użytkowników naszego serwisu. Idea bezpłatnych kuponów rabatowych jest zrozumiała, a różnorodność ofert pozwala odpowiedzieć na dowolne potrzeby konsumentów. - mówi Ewa Kalicka, Prezes Zarządu Hotprice - Rozwiązanie, które proponujemy, jest świetnym wsparciem sprzedaży produktów oferowanym na rynku e-commerce. To właśnie skupienie się na ofercie sklepów internetowych i udzielanie bezpłatnych rabatów pozwala wyróżnić Hotprice na tle innych innych serwisów oraz uciec od niesprawiedliwej etykiety kolejnego portalu zakupów grupowych.

Rok 2012 będzie związany z dynamicznym rozwojem serwisu Hotprice, obejmującym m.in. współpracę z kolejnymi platformami sklepowymi, wdrożenie dodatkowych usług związanych z możliwością samodzielnej publikacji ofert przez Partnerów, wprowadzeniem unikalnego modelu rozliczeń, a także wykorzystaniem kanału mobilnego.

W związku z szeroko zakrojonymi planami rozwojowymi rozpoczęliśmy rozmowy z inwestorami instytucjonalnymi oraz prywatnymi w celu pozyskania środków finansowych, które pozwolą nam na szybkie wdrożenie założonych planów.” - dodaje Kalicka.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)