Serwis wideo-randkowy Heartpick organizuje pierwszy event sponsorowany z okazji premiery usługi VOD wielkopolskiej sieci multimedialnej ASTA-NET.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Heartpick, jak twierdzą jego twórcy, to projekt przywracający internetowym randkom ludzką twarz i dozę naturalności. Spotkania wideo w konwencji speed datingowej odbywają się w określonych porach dnia. Ponadto użytkownicy mają określony czas (zazwyczaj 2 min.) na poznanie drugiej osoby i ocenę, czy chcą z nią dalej rozmawiać.

- Pierwsze wrażenie odgrywa wielką rolę w kontaktach międzyludzkich w naszym codziennym życiu, stąd też pomysł na wykorzystanie tego aspektu komunikacji także w internecie – mówi Paweł Dryło współtwórca Heartpick. - W Heartpick nie ma przeglądania profili użytkowników. U nas chodzi o naturalność i być może trudniejszy, ale zawsze bezpośredni kontakt z drugą osobą – dodaje.

Serwis funkcjonuje w wersji beta od kilku miesięcy, a grono zarejestrowanych użytkowników stopniowo rośnie. Kolejnym krokiem rozwoju projektu jest m.in. pozyskanie sponsorów wydarzeń tematycznych.

W dniach 21-22 grudnia Heartpick organizuje event sponsorowany dla firmy ASTA-NET, która m.in. w ten właśnie sposób zdecydowała się promować premierę usługi VOD. - Randki wideo wydają się idealnie pasować do świata VOD. Wielu ludzi lubi oglądać filmy we dwoje – to zupełnie naturalne, tak jak cały kontekst, który powstaje wokół takiego eventu. Osoby, które poznały się podczas takiej randki, mogą czuć więź emocjonalną z marką sponsorującą przedsięwzięcie – twierdzi Paweł Kądziela – Dyrektor Marketingu ASTA-NET.

Warto dodać, że oprócz cyklicznych eventów Heartpick zapowiada na najbliższe dni kilka wydarzeń tematycznie związanych z okresem świąteczno-noworocznym.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)