Blog o prowadzeniu blogów firmowych ogłosił wyniki czwartej już edycji konkursu na "Najlepsze polskie blogi firmowe". Ponieważ zgłaszane strony posiadają różne zasoby czy doświadczenie, blogi oceniano w trzech osobnych kategoriach.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Pośród wszystkich wyróżnionych interesującym przypadkiem okazał się blog.paylane.com. Wydawać by się mogło, że ten blog będzie miał nikłe szanse - nie dość, że prowadzony jest po angielsku, to jeszcze traktuje o płatnościach i tematach pokrewnych, czyli tym, co zwykle postrzega się jako nudne i skomplikowane.

Across the Board (czyli blog PayLane) choć nie wygrał - zajął trzecie miejsce w kategorii "Blog młody" - to niewątpliwie pokazał, że sama tematyka nie musi okazać się decydująca. Studenci Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego w dużej mierze kładli nacisk właśnie na przełamywanie stereotypów komunikacji firm. To doskonały przykład, że każda firma może zyskać atrakcyjną platformę komunikacyjną, jeśli tylko włoży odpowiednio wiele wysiłku w prowadzenie bloga. Każdy temat ma swoich odbiorców, liczy się sposób ich przekazania.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)