Na początku tego roku uruchomiony został serwis Artivia.pl. Jest to nowy projekt internetowy wyspecjalizowany w social reportingu (reportażu społecznościowym) i udostępnianiu materiałów dziennikarskich. Serwis stanowi alternatywę dla typowych agencji prasowych i różni się od nich tym, że publikować tu może każdy kto robi coś interesującego, a model biznesowy jest podobny do modelu istniejącego w serwisach stockowych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Celem serwisu Artivia.pl jest dostarczanie treści (fotografie, teksty, video i audio) tworzonych przez współpracujących dziennikarzy i reporterów, zarówno profesjonalnych, jak i tych dla których działalność twórcza jest zajęciem dodatkowym.

Zdjęcia robione telefonem komórkowym, artykuły pisane przez smartfona, mikroblogi – to siła oddziaływania pojedynczego internauty, którą my zauważamy – mówią twórcy serwisu. Ludzie mają możliwość dzielenia się tym co robią praktycznie wszędzie i o każdej porze. Wiemy też jak ważne są dla naszych klientów treści unikalne i dzięki naszym twórcom możemy zaproponować klientom niepowtarzalne i aktualne reportaże.

Artivia.pl działa zarówno w modelu B2C, umożliwiając użytkownikom wyszukiwanie i pobieranie pojedynczych utworów ze zgromadzonych zasobów, jak również w modelu B2B, gdzie dedykowane treści są tworzone na indywidualne zamówienie klienta.

Plany rozwojowe zakładają rozbudowę bazy współpracujących dziennikarzy i fotografów oraz poszerzanie kompetencji w zakresie tworzenia treści dla serwisów regionalnych (informacje społeczne i kulturalne), lifestyle oraz branżowych (gospodarka, finanse, technologie).

Za koncepcję, design i wdrożenie serwisu odpowiada firma Etho Systems. Serwis Artivia.pl powstał w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8.1, pod hasłem "Inwestujemy w waszą przyszłość".

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)