23 stycznia 2012 dołączyła do PizzaPortal.pl tysięczna restauracja - Pod Paragrafem w Katowicach. W ten sposób PizzaPortal.pl zyskuje pozycję niekwestionowanego lidera rynku zamawiania jedzenia online w Polsce.

W Szwecji pomysł na zamawianie jedzenia online chwycił. Uruchomiony w 2006 roku portal OnlinePizza.se szybko zdobył tamtejszy rynek. Młodzi przedsiębiorcy zdecydowali się na zagraniczną ekspansję i pod koniec 2009 roku weszli z interesem do Polski. Na miejsce inwestycji wybrali Łódź. Dlaczego? - Tu znajdują się centrale największych sieci restauracji i pizzerii: Presto, Sphinx, Gruby Benek, Da Grasso to łódzkie marki. Chcieliśmy być blisko nich – mówi Lech Kaniuk, który jest Dyrektorem Zarządzającym firmy Restaurant Partner Polska i portalu Pizzaportal.pl

23 stycznia 2012 podłączyła się tysięczna restauracja do portalu – Pod Paragrafem w Katowicach. W statystykach istnieje już ponad 1000 restauracji, ale niektóre z nich jeszcze czekają na podłączenie. W tej chwili około 70 nowych restauracji dołącza się do PizzaPortal.pl miesięcznie. - Zainteresowanie firmą Restaurant Partner Polska i serwisem PizzaPortal.pl robi się coraz większe. Już mamy partnerów takich, jak Onet.pl, Telewizja cyfrowa DIALOG, MAKRO Cash & Carry - mówi Lech Kaniuk.

To niewątpliwie wpływa zachęcająco na nowe restauracje oraz te, które już z serwisem współpracują. - Jako restaurator jestem bardzo zadowolony ze współpracy. PizzaPortal.pl daje wiele udogodnień naszym klientom. Przede wszystkim mogą oni płacić przez Internet, co eliminuje konieczność płacenia gotówką czy czekanie na resztę przy banknotach 100 czy 200 zł. Poza tym, zamawiając online klienci mogą bez pośpiechu komponować koszyk swojego zamówienia - Mówi Marcin Czajka, Właściciel Restauracji Pod Paragrafem w Katowicach. - Współpraca pozwala restauracji oszczędzić czas pracowników, zwłaszcza przy dużym natężeniu ruchu w lokalu. Zamówienia odbierane przez BOX3G są po prostu łatwiejsze i szybsze w obsłudze. W mniejszych lokalach nie ma osób dedykowanych do odbierania telefonu, więc rozwiązanie z wydrukiem jest bardzo pożądane – dodaje Czajka.

- Naszą misją jest stworzenie jak najlepszego serwisu zamawiania jedzenia - mówi Lech Kaniuk. - Żeby stworzyć taki serwis, przejrzysta strona internetowa i aplikacje na Facebooka, iPhone i Telewizory nie wystarczą. Kluczowa jest szeroka i dobra oferta restauracji. Od lokalnych, małych pizzerii i restauracji aż po sieci takie, jak Pizza Hut i Sensi Sushi. Dzisiaj przekraczamy 1000, ale planujemy osiągnąć około 6000 restauracji w całej Polsce - zdradza Lech Kaniuk.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)