Sprzedawaj na Facebooku dzięki Selly.pl

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Oprogramowanie sklepu internetowego Selly.pl umożliwia uruchamianie i prowadzenie w pełni funkcjonalnych witryn sprzedażowych na Facebooku, największym portalu społecznościowym na świecie.

Oprogramowanie sklepu internetowego Selly.pl umożliwia uruchamianie i prowadzenie w pełni funkcjonalnych witryn sprzedażowych na Facebooku, największym portalu społecznościowym na świecie.


Na Facebooka zagląda miesięcznie ponad 12 milionów użytkowników w Polsce (dane Megapanel PBI/Gemius, listopada 2011 roku). To olbrzymi potencjał sprzedażowy i osoby prowadzące handel w sieci nie powinny przechodzić obok tego obojętnie. Platforma Selly.pl dostarczyła wszystkim swoim sklepom kompleksowe rozwiązanie, dzięki któremu sprzedaż na Facebooku staje się prosta.

Facebookowe sklepy Selly.pl posiadają pełną funkcjonalność sklepu standardowego, co daje ogromne możliwości w ich promocji. Oprócz tradycyjnego modelu zakupów, platforma zdecydowała się także na wprowadzenie opcji Aukcji na Facebooku, które sprawią, że użytkownicy powinni chętniej wracać na strony sklepów.

Efektywna sprzedaż na Facebooku to spore wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy handlującego w siecimówi Mariusz Połowczuk, właściciel Selly.pl. – Dzięki oferowanym przez nas narzędziom przetestowanie tego kanału jest bardzo proste i szybko można przekonać się, czy Facebook to dobre źródło pozyskiwania nowych klientów.

Standardowa szata graficzna sklepu Selly.pl na Facebooku jest uniwersalna, elegancka i nowoczesna. Istnieje oczywiście możliwość stworzenia nowego projektu i wdrożenia indywidualnych szat graficznych. Sklep Selly.pl na Facebooku jest domyślnie podłączony pod sklep podstawowy, nie wymaga więc osobnego zarządzania, co pozwala też na skuteczne monitorowanie stanów magazynowych oferowanych produktów. Można też uruchomić go jako sklep dodatkowy, aby osobno administrować produktami i kategoriami – tutaj właściciele sklepów mają pełną dowolność.

Selly.pl uruchamia sklepy na Facebooku pobierając jedynie niewielką opłatę aktywacyjną (49 zł netto). W planach abonamentowych Selly Standard i wyższych utrzymanie sklepu na Facebooku jest całkowicie bezpłatne. W najtańszym abonamencie opłaty za sklep kosztują jedyne 20 zł netto na miesiąc.

Więcej informacji o sklepach na Facebooku oferowanych przez Selly.pl można znaleźć na oficjalnej stronie platformy sklepowej – http://www.selly.pl/sklep-facebook.html

źródło: informacja prasowa