W czwartek 26 stycznia, swoją premierę w polskim świecie social media miała pierwsza platforma, która umożliwia zarabianie na prowadzeniu popularnych stron w serwisie Facebook. Innowacyjny system DartTrax pośredniczy w komunikacji między reklamodawcą a wydawcą, którym może się stać każdy posiadacz fanpage'a.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Wydawca, czyli właściciel fanpage'a, udostępnia swoją stronę jako miejsce promocji i zarabia na realizacji zleconych kampanii. W jaki sposób? Spośród zgłaszanych przez reklamodawców komunikatów, wydawca selekcjonuje treści zgodne z dziedziną i tematami podejmowanymi na swoim fanpage'u, a te po akceptacji publikowane są automatycznie dzięki specjalnej aplikacji DartTrax. Właściciel sam ustala indywidualną cenę za publikację wpisu i po przeprowadzonej kampanii otrzymuje odpowiednie wynagrodzenie. System jest przy tym zupełnie nieinwazyjny dla użytkowników Facebooka, bowiem dociera do nich komunikat spójny z zamysłem „polubionego” fanpage'a.

DartTrax uruchomił właśnie polski serwis dla wydawców. Każdy właściciel fanpage'a może znaleźć swoje miejsce obok najpopularniejszych stron w katalogu, a już 6 lutego ze swoimi kampaniami dołączą do nich reklamodawcy.

Jak korzystać z DartTraxa?

  • Dodaj swoje fanpage. Do katalogu DartTrax możesz zgłosić nieograniczoną ilość stron administrowanych przez Ciebie na Facebooku.
  • Zainstaluj aplikację w 3 prostych krokach. Dzięki niej zaakceptowane przez Ciebie wpisy będą publikowane automatycznie.
  • Zarządzaj wpisami zamówionymi na Twój fanpage. To Ty ustalasz cenę za publikacje wpisów i decydujesz, które z nich chcesz opublikować. Jeśli tematyka czy forma jakiegoś wpisu Ci nie odpowiada, odrzucasz go.
  • Zarabiaj dzięki kampaniom przeprowadzonym na Twoich stronach. Jeśli zaakceptujesz dany wpis, automatycznie pojawi się na Twojej stronie, a Ty dostaniesz za to wynagrodzenie.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)