PoProstu.Net dla Riccardo

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Do klientów PoProstu.Net – agencji mediów społecznościowych, dołączyła
firma Riccardo oferująca markowe obuwie, odzież i dodatki.

Do klientów PoProstu.Net – agencji mediów społecznościowych, dołączyła firma Riccardo oferująca markowe obuwie, odzież i dodatki.


Agencja PoProstu.Net ukierunkowana jest na realizację strategii obecności marek w mediach społecznościowych typu Facebook, Twiter, czy YouTube. Jej działania zmierzają do stworzenia przyjaznego klimatu wokół marek i produktów oraz zbudowania wokół nich aktywnych i lojalnych społeczności.

Jej nowy klient to spółka Riccardo oferująca obuwie, odzież oraz akcesoria marek Lacoste, Tommy Hilliger, EMU, Ecco oraz Clarks i GUESS zarówno za pośrednictwem Internetu, jak i 13 salonów, w większości ulokowanych w dużych polskich centrach handlowych.

Firmie Riccardo zaproponowaliśmy komunikację za pośrednictwem najpopularniejszego portalu społecznościowego – Facebook.com. Celem działań jest stworzenie wizerunku światowej marki modowej oferującej najwyższy poziom asortymentu. Ponadto pomagamy zmienić obraz firmy z marki obuwniczej na modową, obejmującą również odzież i dodatki – mówi Marcin Jurczyński z PoProstu.Net.

Hasło przewodnie firmy Riccardo, loga najpopularniejszych oferowanych przez nią marek oraz kilka wybranych produktów można znaleźć na atrakcyjnej stronie powitalnej. Na fanów Riccardo czekają ponadto wiadomości ze świata mody, propozycje stylistyczne, informacje o nowych kolekcjach, a także aktualne promocje i specjalne kody rabatowe.

W komunikacji wykorzystujemy stworzone przez nasz zespół grafiki reklamowe, które  przedstawiają aktualne akcje skierowane do klientów. W przyszłości pojawią się nowe zakładki i aplikacje oparte o Open Graph – dodaje Marcin Jurczyński. Aktualnie profil firmy Riccardo ma ponad 1000 fanów.

źródło: informacja prasowa