Nowy numer Proseed już dostępny

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Do czytelników trafił właśnie lutowy numer magazynu Proseed. Można w nim przeczytać o trupach w szafach startupów, o tym jak sprzedawać korporacji, co to jest me-commerce i nowych strategiach w płatnościach. Przedsiębiorcy dowiedzą się…

Do czytelników trafił właśnie lutowy numer magazynu Proseed. Można w nim przeczytać o trupach w szafach startupów, o tym jak sprzedawać korporacji, co to jest me-commerce i nowych strategiach w płatnościach. Przedsiebiorcy dowiedzą się jak w e-biznesie otrzymać od e-klienta realne pieniądze i jak zarobić na randkach. Henryk Kułakowski, szef MASSPAY, mówi jak i po co walczyć o patenty, Craig Cartier z Frost & Sullivan ocenia rynek mobilnych stron i aplikacji. Kancelaria Wierzbowski Eversheds pisze o wykorzystaniu SMS-ów w płatnościach a Marek Wylon z Ganymede opowiada jak zarobić na wirtualnej walucie.

Co jeszcze w Proseed 19? Felietony Marcina Grodzickiego, Mariusza Wesołowskiego i Michała Śliwińskiego; odpowiedź na pytanie jak sprzedawać korporacjom, lektury przedsiębiorcy, narzędzia do pracy zdalnej, modele biznesowe i relację ze Startup Asia z Singapuru. Przeprowadzamy też inwazję na Niemcy i znęcamy się nad małomównością polskich inwestorów. A konkretnie? Polecamy fragment wstępniaka pióra Igora Dzierżanowskiego:

„Fundusz X zainwestował w startup Y”. Fajnie, dzwonimy: „Ile włożyliście, na jakich warunkach?”. Słyszymy: „Tajemnica”. Ale co tu kryć? Że wyjątkowo dużo czy że śmiesznie mało? Że warunki zbójeckie czy że założyciele do końca życia będą pływać w szampanie? Dżentelmeni nie mówią o pieniądzach. Nie jesteśmy nimi, jesteśmy biznesmenami. Liczymy (co podkreśla w felietonie Marcin Grodzicki), szacujemy, porównujemy. Projekt nie jest wart tyle, ile się w niego włożyło, ale tyle, ile płacą za niego użytkownicy i inwestorzy. Dlatego rozpoczynamy skromną, ale głęboko uzasadnioną krucjatę o transparentność inwestycji – popatrzmy na Zachód. Tam się wręcz chwalą. Ale może mają czym?

Magazyn Proseed to praktyczne strony zakładania startupu, prowadzenia biznesu, finansowania przedsięwzięć oraz budowania przewagi konkurencyjnej. Dostępny jest za darmo, dla subskrybentów – wystarczy zarejestrować się na stronie proseedmag.pl/subskrypcja.

16 lutego do serwisu Audioteka.pl trafi Proseed Audio. To wszystkie treści magazynu w formie idealnej do słuchania; wtedy, gdy nie ma czasu na czytanie. W samochodzie, pociągu, samolocie. 2,5 godziny biznesowego słuchowiska za jedyne 9,90 zł.

źródło: informacja prasowa