Agencja  Digital One startuje z projektem platformy e-usługowej, o nazwie Mobuzzer, która będzie umożliwiała marketerom monitoring kondycji ich brandów w social mediach. Produkt będzie oferowany komercyjnie na zasadzie abonamentów miesięcznych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Pomysł na platformę Mobuzzer.pl wyniknął wprost z naszych doświadczeń i braków na rynku. Istnieje kilka tego typu platform zagranicznych, ale nie mają one możliwości monitorowania polskich serwisów social media. Z kolei polskie projekty mają mocno ograniczone możliwości, ponieważ albo nastawiają się wyłącznie na przeszukiwanie (crawling) serwisów społecznościowych, albo koncentrują się wyłącznie na jednym wybranym serwisie, z reguły na Facebooku. My podchodzimy do tego zupełnie inaczej, nie od strony medium, tylko od strony marek i ich obecności w sferze social mediów, koncentrując się w dużej mierze na  wskaźnikach jakościowych,  badaniu „sentymentu” do danej marki i analizie semantycznej -  mówi Olgierd Cygan, CEO/managing partner agencji Digital One.

Mobuzzer 1.0 obejmuje swoim zasięgiem najpopularniejsze serwisy społecznościowe (Facebook), platformy blogowe (O2.pl), mikroblogowe (Blip) i fora dyskusyjne (O2.pl). Sukcesywnie będzie poszerzany o kolejne monitorowane serwisy, w chwili obecnej trwają już prace nad dodaniem źródeł pochodzących z grupy WP.pl oraz prowadzone są rozmowy z kolejnymi partnerami. Z założenia Mobuzzer ma być stale rozwijającym się "żywym organizmem" uzupełnianym o dodatkowe funkcjonalności.

Nasze rozwiązanie da użytkownikom ogromny komfort, bo Brand Manager danej firmy będzie mógł zobaczyć w jednym miejscu, na jednym „pulpicie sterowania”, jak jego marka radzi sobie w poszczególnych serwisach społecznościowych, dokonać niezbędnych analiz w czasie rzeczywistym, poznać dzięki mapom semantycznym kontekst w jakim funkcjonuje brand, oraz monitorować na bieżąco czy poszczególne „wskaźniki społecznościowe” są na odpowiednim poziomie - szczególnie na tle konkurencji. Dostęp do tego rodzaju informacji będzie nieocenioną pomocą w działaniach bieżących jak i planistycznych każdego marketera - wyjaśnia Michał Owczarek, Creative&Strategy Director w Digital One.

Oferta platformy Mobuzzer.pl skierowana jest do Brand Managerów, pracowników działów marketingu, działów PR, a także do agencji specjalizujących się w social mediach, oraz wszelkiego typu agencji mających do czynienia z social mediami w ramach szerszych projektów marketingowych.  Korzystanie z platformy opłacane będzie na zasadzie abonamentowej, przy czym abonament waha się od 39 zł do 599 zł miesięcznie, w zależności od zakresu usług (liczby monitorowanych serwisów i palety usług). Przez 14 dni można testować platformę, korzystając z darmowej wersji próbnej.

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8.1.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)