28 lutego startują beta testy SentiOne - narzędzia do monitoringu i ochrony wizerunku marki w Internecie. Beta testy potrwają do 15 kwietnia. Przez ten czas będzie można bezpłatnie korzystać z pełnych możliwości, jakie oferuje to narzędzie.

SentiOne pozwala na szybkie poznanie opinii internautów na temat marki, analizę wizerunku firmy w sieci oraz nawiązanie dialogu z klientami w Internecie. To co wyróżnia SentiOne na rynku to skuteczna analiza wydźwięku wypowiedzi, nacisk na szeroki zakres badanych źródeł oraz analiza wypowiedzi rok wstecz.

"Wykorzystując nasze narzędzie, firma może obniżyć koszty monitoringu oraz pozyskać kompleksowe informacje o tym jak klienci postrzegają jej produkt. Systemy monitoringu marki, takie jak SentiOne to przyszłość. Umożliwiają firmom usłyszenie głosu niezadowolonych klientów w Internecie, nawiązanie z nimi dialogu i w konsekwencji uniknięcie kryzysów wizerunkowych w mediach społecznościowych." - mówi Kamil Bargiel, Prezes SentiOne.

Za produktem SentiOne stoi firma Centrum Monitorowania Opinii Internautów, założona przez zespół programistów, laureatów prestiżowego programu Ventures organizowanego przez Fundację Nauki Polskiej. W potencjał projektu uwierzył Akcelerator Innowacji NOT, który został jego inwestorem strategicznym.

Aby zgłosić się do testów narzędzia wystarczy napisać maila na adres: k.bargiel@sentione.pl.

Więcej informacji na: www.sentione.pl.

źródło: SentiOne

Komentarze (0)