TEDx to interdyscyplinarne spotkania organizowane pod marką TED przez pasjonatów  na całym świecie, od Londynu, przez Dubaj, Tokio, po San Francisco. W Warszawie konferencja  organizowana jest po raz trzeci. Wzorem ubiegłego roku, całość wydarzenia będzie transmitowana w internecie, więc do publiczności zgromadzonej 22 marca br. w Multikinie Złote Tarasy będzie mógł dołączyć każdy.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

TEDxWarsaw w ubiegłym roku zebrał na scenie 22 mówców, z których każdy miał nie więcej niż 18 minut na przedstawienie wybranego tematu. Znaleźli się wśród nich m.in. naukowcy, ludzie biznesu, artyści czy aktywiści społeczni, ale wielu z nich to ludzie wymykający się sztywnym kategoriom. Wystąpienia na żywo śledziło ponad 500 uczestników oraz blisko 3000 unikalnych  widzów transmisji online z 40 krajów. Organizatorzy zapowiadają, że tegoroczna edycja dostarczy jeszcze więcej inspiracji w myśl hasła przewodniego, które brzmi „Inspire to be inspired”.

Wierzymy, że TEDxWarsaw 2012 przyciągnie grupę pasjonatów, poszukujących pozytywnych inspiracji do kreatywnego działania. Udało nam się zebrać grono interesujących mówców, z których już dziś potwierdzić mogę, że na scenie podczas wydarzenia pojawią się m.in. informatyk i eks-haker – Pablos Holman, designer i wynalazca – Tom Bieling, alpinistka – Anna Lichota i dziennikarka – Karolina Sulej. Wkrótce podamy pełną listę prelegentów – mówi Małgorzata Minta, rzecznik prasowy oraz jeden z organizatorów TEDx Warsaw 2012.

Udział w TEDxWarsaw jest bezpłatny. Jednak wcześniej należy zarejestrować się na stronie www.tedxwarsaw.com. Liczba miejsc jest ograniczona. Wszyscy zainteresowani śledzeniem TEDxWarsaw na żywo będą mogli oglądać transmisję kompletu wystąpień w internecie. Po zakończeniu konferencji materiały wideo zostaną również na stałe udostępnione w sieci.

Organizację TEDxWarsaw 2012 wspierają firmy UPC, Microsoft, jPalio i Audioteka.pl. Patronami medialnymi są MaleMEN, Magazyn Coaching i serwis next.gazeta.pl. Partnerami wydarzenia są Multikino, Kampier Paper, Hakus Printers, EM LAB, StreamOnLine, Confected, Pracownia Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia” oraz grupa marketingowa WALK.

Więcej informacji na temat TEDxWarsaw 2012 można znaleźć na stronie www.tedxwarsaw.com oraz portalach społecznościowych Facebook i Twitter.

Komentarze (0)