TEDx to interdyscyplinarne spotkania organizowane pod marką TED przez pasjonatów  na całym świecie, od Londynu, przez Dubaj, Tokio, po San Francisco. W Warszawie konferencja  organizowana jest po raz trzeci. Wzorem ubiegłego roku, całość wydarzenia będzie transmitowana w internecie, więc do publiczności zgromadzonej 22 marca br. w Multikinie Złote Tarasy będzie mógł dołączyć każdy.

TEDxWarsaw w ubiegłym roku zebrał na scenie 22 mówców, z których każdy miał nie więcej niż 18 minut na przedstawienie wybranego tematu. Znaleźli się wśród nich m.in. naukowcy, ludzie biznesu, artyści czy aktywiści społeczni, ale wielu z nich to ludzie wymykający się sztywnym kategoriom. Wystąpienia na żywo śledziło ponad 500 uczestników oraz blisko 3000 unikalnych  widzów transmisji online z 40 krajów. Organizatorzy zapowiadają, że tegoroczna edycja dostarczy jeszcze więcej inspiracji w myśl hasła przewodniego, które brzmi „Inspire to be inspired”.

Wierzymy, że TEDxWarsaw 2012 przyciągnie grupę pasjonatów, poszukujących pozytywnych inspiracji do kreatywnego działania. Udało nam się zebrać grono interesujących mówców, z których już dziś potwierdzić mogę, że na scenie podczas wydarzenia pojawią się m.in. informatyk i eks-haker – Pablos Holman, designer i wynalazca – Tom Bieling, alpinistka – Anna Lichota i dziennikarka – Karolina Sulej. Wkrótce podamy pełną listę prelegentów – mówi Małgorzata Minta, rzecznik prasowy oraz jeden z organizatorów TEDx Warsaw 2012.

Udział w TEDxWarsaw jest bezpłatny. Jednak wcześniej należy zarejestrować się na stronie www.tedxwarsaw.com. Liczba miejsc jest ograniczona. Wszyscy zainteresowani śledzeniem TEDxWarsaw na żywo będą mogli oglądać transmisję kompletu wystąpień w internecie. Po zakończeniu konferencji materiały wideo zostaną również na stałe udostępnione w sieci.

Organizację TEDxWarsaw 2012 wspierają firmy UPC, Microsoft, jPalio i Audioteka.pl. Patronami medialnymi są MaleMEN, Magazyn Coaching i serwis next.gazeta.pl. Partnerami wydarzenia są Multikino, Kampier Paper, Hakus Printers, EM LAB, StreamOnLine, Confected, Pracownia Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia” oraz grupa marketingowa WALK.

Więcej informacji na temat TEDxWarsaw 2012 można znaleźć na stronie www.tedxwarsaw.com oraz portalach społecznościowych Facebook i Twitter.

Komentarze (0)