Od tej chwili każdy z nas może stać się kim tylko zechce - gwiazdą kina, baletnicą, hip-hopowcem, a nawet główną postacią gry internetowej. Wszystko to dzięki serwisowi niepoważnie.pl, który właśnie pojawił się w sieci.


Jak to możliwe? Z dostępnych na stronie niepoważnie.pl kategorii wybieramy dowolny materiał - może to być kartka, klip wideo lub gra - i za pomocą kilku kliknięć wmontowujemy w niego nasze zdjęcie lub zdjęcia naszych znajomych. Gotowe! W kilka chwil trafiliśmy do dowcipnego i pełnego humoru świata niepoważnie.pl.

Stworzony w ten sposób materiał możemy wysłać mailem, wrzucić na Facebooka lub dodać do swojego bloga, a jeśli to dla nas za mało, mamy nawet możliwość zamówienia fotogadżetu z nadrukiem stworzonym specjalnie na podstawie naszego materiału. W ofercie serwisu dostępne są m.in. kubki, koszulki, podkładki pod mysz i puzzle.

Na stronie znajdziemy również dział "Na czasie", w którym na bieżąco publikowane są materiały, będące zabawnym komentarzem do aktualnych wydarzeń ze świata sportu, polityki, kultury lub też obrazujące nietypowe święta (już 12 marca – Światowy Dzień Drzemki w Pracy!).

Ponadto wszyscy użytkownicy serwisu niepoważnie.pl mogą wziąć udział w konkursie na „Kartkę miesiąca” - co miesiąc autor najdowcipniejszej kartki, która zdobędzie najwięcej głosów pozostałych użytkowników, zdobywa nagrodę w wysokości 300zł.

- Dajemy użytkownikom możliwość wyrażenia się w odmienny sposób. Mamy nadzieję, że dobry humor, który wypełnia serwis niepoważnie.pl udzieli się naszym użytkownikom i internet stanie się chociaż odrobinę ciekawszy i zabawniejszy - mówi Łukasz Sznajdrowski, wiceprezes Gicom Sp. z o.o., współtwórca niepoważnie.pl - Materiały dostępne na naszej stronie idealnie też nadają się na prezent, a okazji do obdarowywania innych przecież nigdy nie brakuje.

Już w pierwszym dniu działalności strony użytkownicy mogli wybierać spośród kilkuset przygotowanych specjalnie dla nich materiałów, a jak zapowiadają twórcy serwisu, ich liczba z tygodnia na tydzień będzie rosnąć.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)