Serwis zakupów grupowych MyDeal.pl wybrał 20 osób z całej Polski do pełnienia funkcji Testerów Jakości Deali. Testerzy zajmą się kontrolą jakości ofert partnerów serwisu zakupów grupowych: salonów kosmetycznych, restauracji, e-sklepów. Będą korzystać z wybranych przez siebie Deali bezpłatnie.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Testerzy, wybrani spośród 53 tysięcy kandydatów w czasie dwuetapowej rekrutacji, będą przez pół roku wspierać serwis MyDeal.pl, pełniąc funkcję „tajemniczych klientów” i testując oferowane produkty i usługi. Celem współpracy, oprócz zapewnienia Testerom ciekawych form spędzenia wolnego czasu, jest sprawdzenie czy wszystkie oferty realizowane są na deklarowanym przez partnerów i oczekiwanym przez serwis poziomie.

Mamy nadzieję na owocną współpracę z Testeramimówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.plSą to starannie wyselekcjonowane osoby, które szukają ciekawych sposób na spędzanie wolnego czasu i nowych źródeł rozrywki w swoich miastach, a jednocześnie są spostrzegawcze i wyczulone na jakość obsługi. Dzięki ich uwagom chcemy dalej podnosić jakość ofert w serwisie i mieć pewność, że spełnią one oczekiwania użytkowników.

To druga edycja akcji, która w pierwszej odsłonie miała za zadanie przybliżyć internautom samo zjawisko zakupów grupowych. – Testerzy Deali, którzy pracowali dla nas w ubiegłym roku, sprawdzali „z czym się je” zakupy grupowe. Ich blog pokazał, na czym polega sam mechanizm i że zakupów grupowych nie trzeba się bać, a wręcz przeciwnie, warto z nich korzystać. – dodaje Kaliszewski – W kolejnej odsłonie projektu chcemy skupić się na jakości i przez jeszcze dokładniejszą weryfikację naszych Partnerów przed i po fakcie wystawienia oferty sprawić, że usługi dla klientów MyDeal.pl i zakupów grupowych ogółem, zawsze realizowane będą z najwyższą starannością.

Testerzy będą sprawdzali jakość ofert w kilku miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Szczecinie, Łodzi, Poznaniu, we Wrocławiu, na Śląsku oraz w Bydgoszczy i Toruniu, a także oferty produktowe dostępne w całym kraju. Relacje z ich doświadczeń będą się cyklicznie pojawiały na blogu na stronie MyDeal.pl. Każdy z nich będzie także bezpośrednio współpracował z Działem Jakości MyDeal.pl, przekazując swoje spostrzeżenia i uwagi, które będą pomocne przy decyzji o kontynuowaniu lub nawiązaniu współpracy z partnerem biznesowym.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)