Dotychczas Kibic polskiego sportu w łatwy sposób mógł dotrzeć jedynie do dziennikarskich relacji ze sportowych aren. Kiedy decydował się na uczestnictwo w sportowej imprezie, musiał żmudnie przeszukiwać zasoby Internetu, żeby na czas dowiedzieć się o wydarzeniu, kupić bilety, zarezerwować nocleg, znaleźć najlepszy sposób dojazdu, dotrzeć do informacji organizatora, zapytać o radę i znaleźć podobnych sobie.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Dzięki KibicPolski.pl wreszcie się to zmieni!

Facebook, YouTube, Nasza Klasa pękają w szwach od filmów ze sportowych aren, zdjęć jednoczących się Kibiców i relacji opisujących nadzieje, emocje, sukcesy – mówi Michał Owsianowski, właściciel i jeden z pomysłodawców projektu. – Czemu nie gromadzić ich w jednym miejscu, w którym każdy będzie czuł się jak u siebie?

W serwisie KibicPolski.pl użytkownik będzie mógł na nowo poczuć atmosferę sportowego święta i kilkoma kliknięciami zapewnić sobie te emocje na żywo, a po powrocie pochwalić się kibicowskim dorobkiem, umieścić filmy, dodać zdjęcia, odświeżyć znajomości.

Dlaczego my?

Wykorzystujemy gigantyczną pozytywną energię polskich kibiców – żadna inna grupa społeczna ani zawodowa nie posiada tak oczywistego i silnego potencjału wspólnotowego. Nic nie zrzesza nas tak, jak sukcesy polskich sportowców. Oferujemy narzędzie, które pozwala przenieść część tej radosnej interakcji w wirtualny świat, zaprosić do niej rzesze nowych członków oraz zapewnić unikatową ofertę dla naszych klientów biznesowych, takich jak instytucje i przedsiębiorstwa, które wiedzą, że marketing sportowy oraz reklama poprzez sport, to jedno z najważniejszych działań marketingowych i public relations, a także takich, dzięki którym będziemy w stanie wspólnie stworzyć kompleksową infrastrukturę dla Kibica polskiego sportu (miejsca zakwaterowania, biura podróży, puby sportowe, dystrybutorzy biletów, kluby i związki sportowe). Działania związane z marketingiem i public relations można skutecznie implementować w innowacyjnym serwisie dedykowanym kibicom polskiego sportu – KibicPolski.pl. Przypomnijmy, kibice złożyli dokładnie 12 149 425 zamówień na bilety na EURO 2012, z których aż 88% pochodziło z Polski i Ukrainy. Potencjał portalu KibicPolski.pl w przededniu tak wielkiej imprezy jest zatem ogromny.

Dlaczego warto o nas wiedzieć?

Ponieważ wypełniamy niszę na polskim rynku usług internetowych. Jako pierwsi mamy zamiar w pełni wykorzystać niesamowity potencjał drzemiący w polskich kibicach. W naszym kraju jest to ogromna rzesza osób na co dzień pasjonujących się sportem, jak również podążających za swoimi ulubieńcami po Polsce i świecie. Negatywny wizerunek kibiców, jaki wciąż pokutuje w świadomości wielu ludzi, utożsamiany z niektórymi klubowymi kibicami piłkarskimi jest stereotypowy. Naszą grupę docelową stanowią fani reprezentacyjni, kibicujący polskim sportowcom we wszystkich dyscyplinach sportowych w biało-czerwonych barwach. Mało który naród potrafi się tak wspaniale bawić i jednoczyć wokół występów swojej reprezentacji i to w każdym sporcie. Przykłady takiego stanu rzeczy można podawać długo, chociażby wypełnione hale na meczach siatkówki i piłki ręcznej, tysiące kibiców przychodzących na zawody w skokach narciarskich czy mecze piłkarskiej reprezentacji Polski. Kultura kibicowania Polaków jest wskazywana jako światowy wzór, co sprawia, że wiele wysokich rangą imprez sportowych zostanie zorganizowanych w najbliższych latach w Polsce, głównie dzięki widowiskowemu magnesowi, jakim są żywiołowi, przyjaźni polscy kibice, tworzący atmosferę wielkiego sportowego święta!

Nasza misja

Chcemy być najlepszym przyjacielem każdego kibica polskich sportowców – mówi Michał Owsianowski. – Miejscem w sieci, gdzie będzie on mógł wymienić się wrażeniami z wyjazdu, poznać innych podobnych sobie ludzi oraz w sposób prosty, szybki i kompleksowy zaplanować uczestnictwo w następnej imprezie. Ponadto chcemy stworzyć jak najszersze możliwości organizowania wyjazdów i wydarzeń we własnym zakresie.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)