Dotychczas Kibic polskiego sportu w łatwy sposób mógł dotrzeć jedynie do dziennikarskich relacji ze sportowych aren. Kiedy decydował się na uczestnictwo w sportowej imprezie, musiał żmudnie przeszukiwać zasoby Internetu, żeby na czas dowiedzieć się o wydarzeniu, kupić bilety, zarezerwować nocleg, znaleźć najlepszy sposób dojazdu, dotrzeć do informacji organizatora, zapytać o radę i znaleźć podobnych sobie.


Dzięki KibicPolski.pl wreszcie się to zmieni!

Facebook, YouTube, Nasza Klasa pękają w szwach od filmów ze sportowych aren, zdjęć jednoczących się Kibiców i relacji opisujących nadzieje, emocje, sukcesy – mówi Michał Owsianowski, właściciel i jeden z pomysłodawców projektu. – Czemu nie gromadzić ich w jednym miejscu, w którym każdy będzie czuł się jak u siebie?

W serwisie KibicPolski.pl użytkownik będzie mógł na nowo poczuć atmosferę sportowego święta i kilkoma kliknięciami zapewnić sobie te emocje na żywo, a po powrocie pochwalić się kibicowskim dorobkiem, umieścić filmy, dodać zdjęcia, odświeżyć znajomości.

Dlaczego my?

Wykorzystujemy gigantyczną pozytywną energię polskich kibiców – żadna inna grupa społeczna ani zawodowa nie posiada tak oczywistego i silnego potencjału wspólnotowego. Nic nie zrzesza nas tak, jak sukcesy polskich sportowców. Oferujemy narzędzie, które pozwala przenieść część tej radosnej interakcji w wirtualny świat, zaprosić do niej rzesze nowych członków oraz zapewnić unikatową ofertę dla naszych klientów biznesowych, takich jak instytucje i przedsiębiorstwa, które wiedzą, że marketing sportowy oraz reklama poprzez sport, to jedno z najważniejszych działań marketingowych i public relations, a także takich, dzięki którym będziemy w stanie wspólnie stworzyć kompleksową infrastrukturę dla Kibica polskiego sportu (miejsca zakwaterowania, biura podróży, puby sportowe, dystrybutorzy biletów, kluby i związki sportowe). Działania związane z marketingiem i public relations można skutecznie implementować w innowacyjnym serwisie dedykowanym kibicom polskiego sportu – KibicPolski.pl. Przypomnijmy, kibice złożyli dokładnie 12 149 425 zamówień na bilety na EURO 2012, z których aż 88% pochodziło z Polski i Ukrainy. Potencjał portalu KibicPolski.pl w przededniu tak wielkiej imprezy jest zatem ogromny.

Dlaczego warto o nas wiedzieć?

Ponieważ wypełniamy niszę na polskim rynku usług internetowych. Jako pierwsi mamy zamiar w pełni wykorzystać niesamowity potencjał drzemiący w polskich kibicach. W naszym kraju jest to ogromna rzesza osób na co dzień pasjonujących się sportem, jak również podążających za swoimi ulubieńcami po Polsce i świecie. Negatywny wizerunek kibiców, jaki wciąż pokutuje w świadomości wielu ludzi, utożsamiany z niektórymi klubowymi kibicami piłkarskimi jest stereotypowy. Naszą grupę docelową stanowią fani reprezentacyjni, kibicujący polskim sportowcom we wszystkich dyscyplinach sportowych w biało-czerwonych barwach. Mało który naród potrafi się tak wspaniale bawić i jednoczyć wokół występów swojej reprezentacji i to w każdym sporcie. Przykłady takiego stanu rzeczy można podawać długo, chociażby wypełnione hale na meczach siatkówki i piłki ręcznej, tysiące kibiców przychodzących na zawody w skokach narciarskich czy mecze piłkarskiej reprezentacji Polski. Kultura kibicowania Polaków jest wskazywana jako światowy wzór, co sprawia, że wiele wysokich rangą imprez sportowych zostanie zorganizowanych w najbliższych latach w Polsce, głównie dzięki widowiskowemu magnesowi, jakim są żywiołowi, przyjaźni polscy kibice, tworzący atmosferę wielkiego sportowego święta!

Nasza misja

Chcemy być najlepszym przyjacielem każdego kibica polskich sportowców – mówi Michał Owsianowski. – Miejscem w sieci, gdzie będzie on mógł wymienić się wrażeniami z wyjazdu, poznać innych podobnych sobie ludzi oraz w sposób prosty, szybki i kompleksowy zaplanować uczestnictwo w następnej imprezie. Ponadto chcemy stworzyć jak najszersze możliwości organizowania wyjazdów i wydarzeń we własnym zakresie.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)