Dzięki YetiPay raporty IDG… za grosze

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Mikropłatności YetiPay rozpoczęły współpracę z największym wydawnictwem o tematyce IT – International Data Group Polska. Dzięki wdrożeniu YetiPay na stronie PC World, czytelnicy wydań specjalnych magazynu mogą szybko i… za grosze wykupić dostęp do wybranych zagadnień Niezbędnika Internauty.

Mikropłatności YetiPay rozpoczęły współpracę z największym wydawnictwem o tematyce IT – International Data Group Polska. Dzięki wdrożeniu YetiPay na stronie PC World, czytelnicy wydań specjalnych magazynu mogą szybko i… za grosze wykupić dostęp do wybranych zagadnień Niezbędnika Internauty.

Do tej pory jedyną możliwością było wykupienia dostępu do całego raportu. IDG – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich czytelników – jako pierwsze wydawnictwo w Polsce umożliwia wykupienie dostępu online nie tylko do całego swojego raportu, lecz także do wybranych artykułów. Koszt pojedynczego materiału wynosi zaledwie 35 groszy.

Mikropłatności YetiPay to bardzo wygodna i prosta usługa, a przy tym bardzo przyjazna internautom, dzięki błyskawicznemu działaniu. Wdrażając system YetiPay, chcemy pokazać, że zależy nam na naszych czytelnikach. Dzięki YetiPay dostęp do naszych wartościowych, płatnych treści będzie natychmiastowypodkreśla Dominik Błaszczykiewicz, redaktor naczelny PC World.

(Raport IDG dostępny jest pod adresem: http://www.pcworld.pl/promocje/niezbednik)

System YetiPay, oprócz wdrożenia na IDG, umożliwia również m.in. dostęp do artykułów internetowego wydania tygodnika Wprost, filmów na ipla.tv, e-booków na bezkartek.pl, muzyki na iPlay.pl. Jest też dostępny na SpidersWeb i około 400 innych blogach, gdzie widoczny jest przycisk „doceń z Yeti” oraz na stronach kilku fundacji, które udostępniają opcję „podaruj z Yeti”.

Coraz więcej internautów jest gotowych płacić za dostęp do zamkniętych, wartościowych zasobów. Badanie przeprowadzone w październiku 2011 r. na zlecenie akcji Bezpieczniej w Sieci dowiodło, że większość osób najchętniej uiszczałaby każdorazowo drobną opłatę za dostęp do aktualnie interesujących ich treści. Jedynie ok. 5 proc. ankietowanych wyraża chęć opłacania stałego abonamentu za wgląd do wszystkich treści premium. To dlatego system YetiPay może okazać się dla użytkowników ciekawą alternatywą.

źródło: informacja prasowa