Nowa nazwa, nowe logo i nowa strona. Marka Fanpage Trender wchodzi właśnie w pierwszy etap obrzędu przejścia. W finale ujawni się światu nowy, jeszcze dojrzalszy podmiot pod nazwą Sotrender. Sam proces rebrandingu rozpocznie się w Polsce, zakończy zaś w Kalifornii i Londynie.


Dziś zespół Fanpage Trender zaprezentował nową nazwę, logo oraz stronę. Jest to pierwszy etap dużych zmian i ważnych dla marki wydarzeń, zaplanowanych na najbliższy miesiąc. W niedalekiej przyszłości pojawią się obok funkcji analitycznych także funkcjonalności przeznaczone do optymalizacji działań marketingowych, w tym reklam na Facebooku. Później dodane zostaną także rozwiązania dla innych serwisów społecznościowych oraz blogów. Stąd cząstka „So” w nowej nazwie, będąca zarówno skrótem od „social”, jak i od „statistics & optimization”.

–  Zmiany marki wynikają z poszerzenia naszej oferty skierowanej do marketerów. Coraz częściej zajmujemy się nie tylko analizą Facebooka, lecz także innych kanałów social media. Sotrender będzie marką parasolową, obejmującą zarówno usługi badawcze, jak i pakiet narzędzi. Pierwszym pakietem będzie Sotrender Analytics, czyli rozszerzony i odświeżony Fanpage Trender – wyjaśnia dr Jan Zając, prezes SmartNet Research & Solutions i współtwórca Fanpage Trender.

Finał obrzędu przejścia nastąpi w drugiej połowie kwietnia w Londynie, gdzie Fanpage Trender – już jako Sotrender - jako jedyny polski wystawca pojawi się na prestiżowych międzynarodowych targach Internet World.

Na bieżąco przebieg rytuałów towarzyszących obrzędowi przejścia można śledzić na fanpage’u marki Fanpage Trender: http://www.facebook.com/fanpagetrender

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)