Nowa nazwa, nowe logo i nowa strona. Marka Fanpage Trender wchodzi właśnie w pierwszy etap obrzędu przejścia. W finale ujawni się światu nowy, jeszcze dojrzalszy podmiot pod nazwą Sotrender. Sam proces rebrandingu rozpocznie się w Polsce, zakończy zaś w Kalifornii i Londynie.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Dziś zespół Fanpage Trender zaprezentował nową nazwę, logo oraz stronę. Jest to pierwszy etap dużych zmian i ważnych dla marki wydarzeń, zaplanowanych na najbliższy miesiąc. W niedalekiej przyszłości pojawią się obok funkcji analitycznych także funkcjonalności przeznaczone do optymalizacji działań marketingowych, w tym reklam na Facebooku. Później dodane zostaną także rozwiązania dla innych serwisów społecznościowych oraz blogów. Stąd cząstka „So” w nowej nazwie, będąca zarówno skrótem od „social”, jak i od „statistics & optimization”.

–  Zmiany marki wynikają z poszerzenia naszej oferty skierowanej do marketerów. Coraz częściej zajmujemy się nie tylko analizą Facebooka, lecz także innych kanałów social media. Sotrender będzie marką parasolową, obejmującą zarówno usługi badawcze, jak i pakiet narzędzi. Pierwszym pakietem będzie Sotrender Analytics, czyli rozszerzony i odświeżony Fanpage Trender – wyjaśnia dr Jan Zając, prezes SmartNet Research & Solutions i współtwórca Fanpage Trender.

Finał obrzędu przejścia nastąpi w drugiej połowie kwietnia w Londynie, gdzie Fanpage Trender – już jako Sotrender - jako jedyny polski wystawca pojawi się na prestiżowych międzynarodowych targach Internet World.

Na bieżąco przebieg rytuałów towarzyszących obrzędowi przejścia można śledzić na fanpage’u marki Fanpage Trender: http://www.facebook.com/fanpagetrender

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)