Agencja performance marketingowa Cube Group powołała nową spółkę LeadR Sp. z o.o., specjalizującą się w marketingu bazodanowym.


Direct Marketing, czyli marketing bezpośredni doczekał się większej uwagi ze strony marketerów. Potencjał drzemiący w tym obszarze został również dostrzeżony przez agencję Cube Group, która powołując nowy podmiot rozszerza portfolio oferowanych usług. LeadR, którego celem jest m.in. promowanie skuteczności nowoczesnych metod komunikacji, daje swoim Klientom możliwość prowadzenia spersonalizowanego dialogu z odbiorcą. Oznacza to  zdecydowanie większą konwersję przy jednoczesnym zachowaniu niskich kosztów dotarcia.

W skład kompetencji nowej spółki wchodzą m.in. budowanie strategii przy wykorzystaniu takich kanałów jak SMS, email, działania związane z pozyskaniem baz danych, celem dalszej monetyzacji dzięki wykorzystaniu kanałów direct marketingu, monetyzacja zewnętrznych baz danych,  udostępnienie własnych baz danych konsumenckich, normalizacja baz danych klientów i ich ujednolicanie oraz realizacja niestandardowych kampanii w zakresie zwiększania sprzedaży.

Chcemy, aby każda firma mogła wykorzystać możliwości drzemiące w marketingu bezpośrednim. Naszą główną zaletą jest unikalna technologia oraz zespół specjalistów, którzy proponują efektywne działania bazodanowe w każdym zakresie. Planujemy, przygotowujemy oraz realizujemy całościową strategię direct marketingu, która zwiększy  sprzedaż naszych klientów/partnerów. W niedługim czasie chcemy być liderem w zakresie firm realizujących działania direct  marketingowe, dlatego też naszą główną dewizą jest jakość!  Potwierdza ją m.in. doświadczenie naszego zespołu w zakresie planowanych efektywnych działań promocyjnych w Internecie – mówi Sebastian Białousz, Prezes Zarządu, LeadR Sp. z o.o.

Znaczący wpływ na ofertę LeadR ma dwuletnie doświadczenie Cube Group w temacie marketingu bazodanowego – agencja już od 2010 roku rozwija kompetencje w tym właśnie kierunku. Zgromadzony milion rekordów oraz unikalna technologia umożliwiają nowemu graczowi szybkie jakościowanie pozyskanych danych oraz raportowanie skuteczności sprzedaży w zależności od źródła.

Od kilku lat wnikliwie obserwujemy rozwój rynku marketingu bazodanowego. Nie ukrywam, że w naszym kraju nie widzę spektakularnych sukcesów w tej dziedzinie e-biznesu. Wyodrębniając z naszych struktur nową spółkę chcemy wnieść lepszą jakość i zmienić sposób myślenia o wykorzystaniu marketingu bezpośredniego w kampaniach. Naszym celem na rok 2012 jest uzyskanie pozycji lidera w tym segmencie – podsumowuje Andrzej Cudny, Prezes Zarządu Cube Group S.A.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)