NetSales wystartował z pierwszą w Polsce internetową siecią modową FashionFan.pl

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Sieć afiliacyjna Netsales, należąca do agencji performance marketingowej Cube Group S.A., wyodrębniła ze swoich struktur nową markę FashionFan.

Sieć afiliacyjna Netsales, należąca do agencji performance marketingowej Cube Group S.A., wyodrębniła ze swoich struktur nową markę FashionFan.


FashionFan.pl to obecnie 100 największych i unikalnych blogów modowych oraz kilkanaście największych serwisów z tej kategorii. Sieć jest doskonałą szansą dla środowiska modowego, umożliwiającą dotarcie do zróżnicowanych grup odbiorców, w tym do tak wymagającej jaką są kobiety. Zespół FashionFan.pl proponuje wiele interesujących z punktu widzenia Klienta rozwiązań reklamowych.

Zasięg sieci to obecnie 8mln użytkowników i 90 mln odsłon. Wśród proponowanych modeli rozliczeń znajdziemy CPM, CPC oraz inne niestandardowe, w tym CPL i modele hybrydowe. Poza formami reklamowymi typu display Klient może korzystać z innych narzędzi, do których należą artykuły tematyczne, sampling czy konkursy przeprowadzane na blogach i fanpage’ach zrzeszonych szafiarek. FashionFan jest doskonałym rozwiązaniem dla marek modowych, poszukujących niestandardowych kanałów dotarcia do Klienta.

– Długookresowa współpraca z Klientami z branży modowej otworzyła drzwi do współpracy z wieloma serwisami, w tym często niszowymi ale o wysokiej jakości. FashionFan to możliwość skutecznego wsparcia sprzedaży, jaką niewątpliwie daje Internet – mówi Marcin Michalski, Account Director sieci afiliacyjnej NetSales.

FashionFan proponuje również tworzenie kompleksowych strategii komunikacji obecności w Internecie , a także  przygotowanie kreacji i landing page, które skutecznie wspomagają sprzedaż.

– Współpracując z blogami modowymi, chcemy pokazać m.in. to, że hobby jakim jest moda daje nam finansową niezależność. Stawiamy przede wszystkim na przejrzystość. Wysoka powracalność, długi czas wizyty na stronie a także inspiracje modowe dostarczane przez autorki blogów  są przyczyną popularności tego segmentu wśród reklamodawców. Nie bez znaczenia jest zaufanie jakim czytelniczki darzą autorki blogów modowych. Dziwi fakt, że nie wykorzystano ich potencjału do tej pory. Chętnie współpracujemy z blogerkami, które tworzą kreatywne blogi, służymy im przy tym wsparciem i pomocą merytoryczną – mówi Barbara Kowalewska, Project Manager FashionFan.pl

Do Klientów, którzy w ramach NetSales skorzystali już z powierzchni zrzeszonych w FashionFan należą m.in. RESERVED, Mohito, Answear.com, Top Secret, Wójcik Fashion, Hot Oil, Perhaps Me, AVON, F&F, Vistula.

źródło: informacja prasowa