Telewizja biznesowa nie musi być nudna

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

7 formatów, codzienne publikacje i obietnica niezanudzania widzów. Właśnie ruszyła telewizja dla przedsiębiorców i miłośników technologii StartupTV.pl.

7 formatów, codzienne publikacje i obietnica niezanudzania widzów. Właśnie ruszyła telewizja dla przedsiębiorców i miłośników technologii StartupTV.pl.

Nowe medium oferuje internautom programy podzielone na kategorie: Startupy, Testy Telefonów, Aplikacje, Kobieta i biznes, Mentoring, Trendy. W wideocaście „Startup Kumite” młodzi biznesmeni opowiadają o swoich pomysłach, dotychczasowych doświadczeniach i współpracy z inwestorami. Z kolei w „Damokracji” prezentowane są kobiety i ich nietuzinkowe, często bardziej rentowne niż męskie, sposoby na zarabianie. Oba są prowadzone przez aktorkę i pomysłodawczynię StartupTV.pl, Aleksandrę Mikołajczyk. Przy planowaniu ramówki, przyświecała nam idea, stworzenia telewizji, w której silny akcent będzie położony na praktyczną edukację. Nasi goście opowiadają nie tyko o własnych sukcesach, ale i o porażkach. W biznesie nie ma nic tak cennego jak insiderskie porady. Lepiej bowiem uczyć się na cudzych błędach – wyjaśnia Aleksandra Mikołajczyk.

Silnie reprezentowany jest dział Mentoringu, w ramach którego powstaje format „Seria z AK74”. Jego gospodarzem jest znany bloger i przedsiębiorca Artur Kurasiński. Do Business Linku AIP, gdzie realizowane są odcinki, zaprasza zarówno doświadczonych graczy na rynku nowych technologii, szefów dużych firm takich jak home.pl, Empik, Ganymede, jak i oryginalnych, bootstrapujących geeków. Każda odsłona programu trwa kilkadziesiąt minut i może stanowić dla odbiorców inspirację w rozwoju własnych projektów. W planach są także specjalne wydania na żywo z udziałem publiczności.

Dla miłośników technologii mobilnych StartupTV.pl przygotował 2 programy: „Appgrade” to recenzje najciekawszych aplikacji na systemy Android i iOs, „Smart4” natomiast poświęcony jest testom telefonów w zupełnie nowej, niedostępnej dotychczas w polskiej sieci, formule. Można znaleźć na YouTube sporo recenzji smartfonów, ale żadna z nich nie pokazuje telefonów pod kątem tego jakie potrzeby realizują w zależności od grup konsumenckich. Dlatego właśnie wymyśliliśmy 4. bohaterów: biznesmena, imprezowicza, frywolną dziewczynę i goryla, którzy sprawdzają na ile sprzęt jest w zgodzie z ich trybem życia – tłumaczy ideę Aleksandra Mikołajczyk.

W luźniejszym biznesowo i technologiczne tonie utrzymany jest „I love original” wideocast tworzony wspólnie z vlogerką Szusz, której kanał na YT gromadzi kilkudziesięciotysięczną publiczność. Jego tematyka oscyluje wokół trendów w modzie, gastronomii i gadżetach. Sponsorem serii jest firma HP.

Twórcy StartupTV.pl przewidują w niedalekiej przyszłości poszerzenie zakresu tematycznego o kategorie związane z szołbiznesem, social media, ecommerce i prawem.

źródło: informacja prasowa,