Powstała rok temu Spółka Quartic podsumowuje pierwszy rok działalności.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Flagowy produkt spółki to QUARTIC - inteligentny system personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu. Data Force Group, pomysłodawca Systemu Rekomendacyjnego QUARTIC rok temu zyskał partnera strategicznego i inwestora, firmę Divante. W ten sposób obie firmy połączyły siły na rynku e-commerce zawiązując firmę QUARTIC sp. z o.o., w której Divante objęło mniejszościowe udziały.

Po roku intensywnej sprzedaży Quartic obsługuje wiele dużych polskich sklepów internetowych. Do klientów należą między innymi Empik, Merlin, Praktiker, Agora, TUI, Wolters Kluwer, Nexto. Z systemu Quartic korzysta ponad 50 sklepów internetowych w Polsce i zagranicą np. ostatnio wdrożony na Ukrainie sklep www.praktiker.ua czy w Niemczech www.bimago.de.

- Nasze rozwiązanie często porównywane było z konkurencyjnymi systemami i w testach porównawczych okazywało się, że rekomendacje generowane przez Quartic są skuteczniejsze. Daje nam to pewność co do oferowanego produktu. – mówi Tomasz Karwatka z Divante. Przykładowe efekty działania Quartic w branży książka, muzyka, gry:

  • Średnia sprzedaż z rekomendacji dla branży to 11%
  • Wzrost sprzedaży po testach A/B, które realizowaliśmy to minimum 6%

Łącząc system Quartic z systemem eMail Marketingowym Sendingo, klienci otrzymują rozwiązanie generujące dla każdego klienta sklepu unikalny newsletter. Projekt realizowany dla Praktiker.pl wykazał iż umożliwia to zwielokrotnienie skuteczności działań email marketingowych.

Już niebawem z Quartic w prosty sposób będą mogli skorzystać także wszyscy klienci oprogramowania Gekosale. Divante bezpłatnie udostępnia moduł integrujący oprogramowanie z systemem rekomendacji. Właściciele sklepów mogą przez miesiąc bezpłatnie testować rekomendacje Quartic i zacząć płacić gdy te udowodnią swoją wartość w ich biznesie.

źródło: divante.pl

Komentarze (0)